Køns scanning allerede i uge 16+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. november 2011

louisekanayo

Hej piger jeg har bestilt en tid til på torsdag på scannings klinikken i Århus, de skriver at man kan få kønsscanning allerede fra uge 15, på torsdag er det den 1 december og jeg er edderspændt, håber alt er okay med den lille trods mine angstandfald de sidste 6 uger !! men alt var fint ved nakkefoldsscanningen så alt skal jo nok gå ik

uhhh jeg glæder mig så meget det koster kun 300 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

lilledittemor

Uh - kønsscanning er SÅ spændende God fornøjelse!

Vi var selv til kønsscanning da jeg var 13+6 - og det kommer vi til at gøre med alle vores børn, det er ubeskriveligt og så rart at kunne forberede sig på hvilket lille menneske man kommer til at møde

Selvfølgelig har den lille det godt  og det var godt nok en billig pris

Anmeld

27. november 2011

Nanastep

God fornøjelse :-)
Vi var til køns scanning 14+0
Super oplevelse , held og lykke

Anmeld

27. november 2011

Gaia

Hun er så flink hende som scanner der. Der var vi til scanning med vores første. Godt nok en 3d/4d scanning. Men var i kolding her den 5. Nov blev scannet af den samme dame. Det var en super oplevelse. Der var slet ingen tvivl. Vi venter en lille dreng. Men super super oplevelse. Godt fornøjelse.

Anmeld

28. november 2011

sofiell89

Lyder spændende søde. Det var en billig omgang. Jeg skal til kønsscanning idag kl 14, og skal give 500kr.. Selvfølgelig har din baby det godt...

Anmeld

28. november 2011

louisekanayo

sofiell89 skriver:

Lyder spændende søde. Det var en billig omgang. Jeg skal til kønsscanning idag kl 14, og skal give 500kr.. Selvfølgelig har din baby det godt...

uhh spændende ´ved du nu hvad i så skal have ?? knus

Anmeld

28. november 2011

mille25

louisekanayo skriver:

Hej piger jeg har bestilt en tid til på torsdag på scannings klinikken i Århus, de skriver at man kan få kønsscanning allerede fra uge 15, på torsdag er det den 1 december og jeg er edderspændt, håber alt er okay med den lille trods mine angstandfald de sidste 6 uger !! men alt var fint ved nakkefoldsscanningen så alt skal jo nok gå ik

uhhh jeg glæder mig så meget det koster kun 300 kr.

hejsa...

jeg var også til kønsscanning derinde jeg var 16+6 og man kunne tydligt se at de var en lille pige jeg skulle have.....og hende der scanner er bare så sød og rar.....jeg skal også have min 3d/4d scanning derinde....

held og lykke.....

Anmeld

28. november 2011

sofiell89

louisekanayo skriver:

uhh spændende ´ved du nu hvad i så skal have ?? knus

Ja en lille pige

Anmeld

29. november 2011

louisekanayo

sofiell89 skriver:

Ja en lille pige

tillykke,,,

Anmeld

30. november 2011

sofiell89

louisekanayo skriver:

tillykke,,,

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.