Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun har i nat sovet igennem for første gang. aaaah :-) dygtig pige. Hun har nu en udhvilet mor. hehe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anetteb skriver: Hun har i nat sovet igennem for første gang. aaaah :-) dygtig pige. Hun har nu en udhvilet mor. hehe.
michelledam skriver: Hvor er hun dygtig. Dejligt når de gør det. Selvom man godt kan vågne op og være lidt urolig hehe
Hvor er hun dygtig. Dejligt når de gør det. Selvom man godt kan vågne op og være lidt urolig hehe
ja hehe Da hun vågnede imorges, kiggede jeg på klokken, "WOW - hold da op frøken sovetryne" hehe
anetteb skriver: ja hehe Da hun vågnede imorges, kiggede jeg på klokken, "WOW - hold da op frøken sovetryne" hehe
michelledam skriver: Hehe da Isabella sov igennem vågnede jeg flere gange og var oppe og tjekke om hun trak vejret det gjorde hun da hun havde det da bare fantastisk. Der gik lige nogle dage før jeg kunne slappe og ikke tjekke hende
Hehe da Isabella sov igennem vågnede jeg flere gange og var oppe og tjekke om hun trak vejret det gjorde hun da hun havde det da bare fantastisk. Der gik lige nogle dage før jeg kunne slappe og ikke tjekke hende
Det kan jeg godt forstå :-)men jeg har åbenbart været pænt træt, for jeg sov meeeeeget tungt
anetteb skriver: Det kan jeg godt forstå :-)men jeg har åbenbart været pænt træt, for jeg sov meeeeeget tungt
michelledam skriver: Det er så dejligt. Så er man bare i så dejligt humør resten af dagen
Det er så dejligt. Så er man bare i så dejligt humør resten af dagen
ja nemlig
tanja. skriver: åh hvor skøøøntog hvor er hun da kær
åh hvor skøøøntog hvor er hun da kær
meget og tusind tak
Hvor er hun dygtig! Kan godt forstå du er stolt :-).
& sikke smuk hun dog er..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128