Hjælp til underligt spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er 27+1 og når jeg sidder her på min alm stol, sådan helt ganske almindeligt, så føles det som om bebse sparker helt nede ved min... Ja.. U know (så det føles som om den prøver at komme ud)

Nogle gange føles det også som om der bliver trampet rundt på mine tarme bagtil.. 

Er det normalt at bebse er HELT dernede? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Krussedulle

Ja, det er helt normalt det lyder bare som om at bebse ligger godt nede i dit bækken måske den ændre position hvis du rejser dig og går lidt rundt

Anmeld

27. november 2011

Moms

Jeps - sådan havde jeg det også indtil han vendte sig om og satte hovedet derned i stedet.

Jeg havde flere dage, hvor jeg simpelthen syntes, jeg skulle skide hver gang han gav sig til at sparke/træde.

Jeg var ret glad og lettet, da han endelig vendte sig.

Fortsat god graviditet.

Moms

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ja, det er helt normalt det lyder bare som om at bebse ligger godt nede i dit bækken måske den ændre position hvis du rejser dig og går lidt rundt

Det er faktisk hver gang jeg sidder på en stol.. Lidt underligt at mærke når man ikke liiige havde regnet med at der skulle ske noget HELT "dernede" 

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Jeps - sådan havde jeg det også indtil han vendte sig om og satte hovedet derned i stedet.

Jeg havde flere dage, hvor jeg simpelthen syntes, jeg skulle skide hver gang han gav sig til at sparke/træde.

Jeg var ret glad og lettet, da han endelig vendte sig.

Fortsat god graviditet.

Moms

Øv da.. Ja nogle gange kommer der bare sådan et spjet fra baby og så føles det nemlig som om man skal ud på det store wc.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.