...Det må jeg jo nok heeeeeeelt ærligt indrømme! 
Jeg vidste jo efter mit besøg på Odense Sygehus i onsdags (pga. graviditets sukkersyge) skulle der laves en del om på kosten herhjemme! Og jeg vidste samtidig og var overbevist om at det ville jeg ALDRIG kunne klare. Hvordan i h*lvede skulle jeg skære ned på mit mælke forbrug og cola?! Og slik, kager osv! 
Men jeg må sgu klappe mig selv på skulderen! Jeg er ret stolt af mig selv! Er positivt overrasket over mig selv.

Jeg sidder endda her til aften og havde aftalt med mig selv, at nu måtte jeg godt få den længe savnede cola - og så synes jeg forresten ikke engang at den smagte særlig godt?! 
Så jeg gav den pænt videre til kæresten og gik op og hentede min vandflaske i køleskabet! 

Har aldrig i mit liv drukket så meget vand som jeg har gjort på bare 3 dage! Er i hvert fald oppe og næsten runde de 2 liter man egentlig skal have OG andet væske ved siden af (mit kære mælk!) 
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, andet end at fortælle jeg er ret stolt af mig selv 

Forsat god aften derude... Nu vil jeg få skrællet nogle gulerødder til aftenens sidste måltid 
Anmeld