Har aldrig været så stolt og chokeret over mig selv :D!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

...Det må jeg jo nok heeeeeeelt ærligt indrømme!

Jeg vidste jo efter mit besøg på Odense Sygehus i onsdags (pga. graviditets sukkersyge) skulle der laves en del om på kosten herhjemme! Og jeg vidste samtidig og var overbevist om at det ville jeg ALDRIG kunne klare. Hvordan i h*lvede skulle jeg skære ned på mit mælke forbrug og cola?! Og slik, kager osv!

Men jeg må sgu klappe mig selv på skulderen! Jeg er ret stolt af mig selv! Er positivt overrasket over mig selv.

Jeg sidder endda her til aften og havde aftalt med mig selv, at nu måtte jeg godt få den længe savnede cola - og så synes jeg forresten ikke engang at den smagte særlig godt?!

Så jeg gav den pænt videre til kæresten og gik op og hentede min vandflaske i køleskabet!

Har aldrig i mit liv drukket så meget vand som jeg har gjort på bare 3 dage! Er i hvert fald oppe og næsten runde de 2 liter man egentlig skal have OG andet væske ved siden af (mit kære mælk!)

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, andet end at fortælle jeg er ret stolt af mig selv

Forsat god aften derude... Nu vil jeg få skrællet nogle gulerødder til aftenens sidste måltid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Nessie

Hvor er du dygtig

Det gør det også meget nemmere, når man gør det for den lilles skyld (og sin egen selvfølgelig, men mest for den lilles )

Anmeld

26. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Hvor er du dygtig

Det gør det også meget nemmere, når man gør det for den lilles skyld (og sin egen selvfølgelig, men mest for den lilles )

Åh, mange tak

Jep det er en del lettere at komme igennem når man egentlig tænker på at det er for en andens skyld også

Anmeld

26. november 2011

Krussedulle

Sådan! du skal være stolt af dog selv! er selv lidt nervøs for den glucosebelastning jeg skal til på mandag og jeg ved ærlig talt heller ikke hvordan jeg skulle kunne undvære min bedste ven (chokolade)

Anmeld

26. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Krussedulle skriver:

Sådan! du skal være stolt af dog selv! er selv lidt nervøs for den glucosebelastning jeg skal til på mandag og jeg ved ærlig talt heller ikke hvordan jeg skulle kunne undvære min bedste ven (chokolade)

Uhhhh, chokolade er også min rigtig gode ven  Jeg spiser så fuldkornsboller om morgenen m. det tyndeste lag nutella NOGENSINDE og så en flaske vand ved siden af - og når jeg skal måle mit tal har det ikke taget skade af nutellaen  Så det synes jeg godt jeg kan tillade mig at fortsætte med

Kan godt forstå du er nervøs, men mon ikke det går  I hvert fald held og lykke, så krydser jeg fingre for dig!

Anmeld

26. november 2011

Krussedulle

rikkeregnbue skriver:

Uhhhh, chokolade er også min rigtig gode ven  Jeg spiser så fuldkornsboller om morgenen m. det tyndeste lag nutella NOGENSINDE og så en flaske vand ved siden af - og når jeg skal måle mit tal har det ikke taget skade af nutellaen  Så det synes jeg godt jeg kan tillade mig at fortsætte med

Kan godt forstå du er nervøs, men mon ikke det går  I hvert fald held og lykke, så krydser jeg fingre for dig!

Jeg drikker the til morgenmad .. .. Jeg syntes også sagtens at du kan spiser din bolle til morgen .. Puha, jeg håber at det ser ud som det skal.. Der har hvert fald ikke været noget at påvise i min urin tak for krydsede fingre

Anmeld

26. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Krussedulle skriver:

Jeg drikker the til morgenmad .. .. Jeg syntes også sagtens at du kan spiser din bolle til morgen .. Puha, jeg håber at det ser ud som det skal.. Der har hvert fald ikke været noget at påvise i min urin tak for krydsede fingre

Ikke for at skuffe dig eller hvad man nu kan sige, men min urin viser heller ikke at der er sukker i

Og jeg kan ikke lide the, ellers havde jeg nok også valgt det til morgenmad synes mit vand kan være liiiiiidt kedeligt

Anmeld

26. november 2011

Krussedulle

rikkeregnbue skriver:

Ikke for at skuffe dig eller hvad man nu kan sige, men min urin viser heller ikke at der er sukker i

Og jeg kan ikke lide the, ellers havde jeg nok også valgt det til morgenmad synes mit vand kan være liiiiiidt kedeligt

Nej, jeg ved godt at det ikke er nogen garanti .. Forrig gang den blev stixet var der en smule, men ikke sidste gang.. .. .. Så længe mit blodprøve er fin

Anmeld

26. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Krussedulle skriver:

Nej, jeg ved godt at det ikke er nogen garanti .. Forrig gang den blev stixet var der en smule, men ikke sidste gang.. .. .. Så længe mit blodprøve er fin

Håber for dig at det intet viser i hvert fald  

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Sådan sveske..det er bare så godt gået

Bare bliv ved. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.