Ømt modermærke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.931 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Rikkeas

PIGER! jeg er bange!

Jeg har i over et år nu haft sådan en uhelbredelig dims siddende bag mit knæ, så det må være der hvor benet bøjer. Når jeg piller det af, så er det blodigt. Men det har aldrig generet mig, men har dog altid undret mig over om det var et sår der ikke vil hele. Nå, men har altid glemt det igen.

MEN i nat vågnede jeg flere gange når jeg stødte imod 'såret'. det gjorde så ondt! Så imorges kiggede jeg selvfølgelig efter, og det ligende seriøst at det der 'sår' var på vej ud af mit ben! Der sad sådan en dims ud af benet, og holdt kæft det gjorde ondt. Så røg det af i løbet af dagen, men jeg har det stadig nede i benet. Det ligner et modermærke, og det gør rigtig ondt nu, og det dunker. Jeg er bange for at det er et sygt modermærke, og jeg har brug for nogle der kan sige noget til mig NU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

SussieThyssen

rikkeas skriver:

PIGER! jeg er bange!

Jeg har i over et år nu haft sådan en uhelbredelig dims siddende bag mit knæ, så det må være der hvor benet bøjer. Når jeg piller det af, så er det blodigt. Men det har aldrig generet mig, men har dog altid undret mig over om det var et sår der ikke vil hele. Nå, men har altid glemt det igen.

MEN i nat vågnede jeg flere gange når jeg stødte imod 'såret'. det gjorde så ondt! Så imorges kiggede jeg selvfølgelig efter, og det ligende seriøst at det der 'sår' var på vej ud af mit ben! Der sad sådan en dims ud af benet, og holdt kæft det gjorde ondt. Så røg det af i løbet af dagen, men jeg har det stadig nede i benet. Det ligner et modermærke, og det gør rigtig ondt nu, og det dunker. Jeg er bange for at det er et sygt modermærke, og jeg har brug for nogle der kan sige noget til mig NU!

Jeg skal ikke kunne sige hvad det er, men jeg ville da helt sikkert gå til lægen på mandag, hvis jeg var dig.
Det kan udmærket godt være et lille modermærke som du igennem lang tid har irriteret ved hele tiden at pille i det, men det kan også være en talgkirtel eller en hårsæk, der er gået infektion i.
Sådan et sted lige i knæledet, kan blive utroligt irriteret, og hvis det fx er en hårsæk, så bliver det lille hår hele tiden slidt indad, så det giver sig til at vokse inde i hårsækken og kan ikke komme ud, og det vil der så før eller siden gå betændelse i.

Så se at komme til lægen med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2011

Pige2009

rikkeas skriver:

PIGER! jeg er bange!

Jeg ville klart opsøge min læge for at være på den sikre side. For ikke længe siden fik jeg også noget a la det samme som dig og da jeg gik til lægen viste det sig at være godartet

Anmeld

26. november 2011

Rikkeas

puha. okay, for det gør rigtig ondt nu her. jeg har prøvet at se om jeg kunne trykke det ud ligesom en bums, men der sker ingenting. Normalt sidder det der bare. men nu har det gjort ondt siden i nat. det er nok 1 cm i diameter. og sort. blodigt. og fucking ømt!

Anmeld

26. november 2011

aarhusmor

Det lyder næsten som en tæge og det er også det rigtige sted. Og deres krop kan vokse ud igen - eller det har jeg fået af vide. Men det er jo usandsynligt den har siddet der i et helt år

Alt andet lige, så må du til doktormanden. Jeg har masser af modermærker og nogen af dem der stritter ud af gør ondt hele tiden, men der er ikke noget i dem, har fået fjernet 18 af dem indtil videre.

Anmeld

27. november 2011

Rikkeas

aarhusmor skriver:

Det lyder næsten som en tæge og det er også det rigtige sted. Og deres krop kan vokse ud igen - eller det har jeg fået af vide. Men det er jo usandsynligt den har siddet der i et helt år

Alt andet lige, så må du til doktormanden. Jeg har masser af modermærker og nogen af dem der stritter ud af gør ondt hele tiden, men der er ikke noget i dem, har fået fjernet 18 af dem indtil videre.

ej.. en tæge? det lyder jo helt sindsygt.. det tror jeg ikke det er, sådan en kan vel ikke sidde så længe. og hvis det er tilfældet, så kan jeg ikke vente med at komme til lægen, så skære jeg den ud selv. uha, er nervøs nu.

Men ja, 18 modermærker er jo vildt! Var der noget i dem?

Anmeld

27. november 2011

aarhusmor

rikkeas skriver:

ej.. en tæge? det lyder jo helt sindsygt.. det tror jeg ikke det er, sådan en kan vel ikke sidde så længe. og hvis det er tilfældet, så kan jeg ikke vente med at komme til lægen, så skære jeg den ud selv. uha, er nervøs nu.

Men ja, 18 modermærker er jo vildt! Var der noget i dem?

Nej der var ikke noget i dem overhovedet. Men jeg har mange mange modermærker og skal passe meget på. Mange af dem vokser, men trods det har der ikke været noget i dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.