hvilke symptomer har I? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. november 2011

fru G

Hej, nu tænker jeg på hvilke symptomer I pt har og hvor langt i er henne?

Jeg er 5+1 og har små kvalme om morgen, ligamentssmerter og træthed :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Stine C

fru G skriver:

Hej, nu tænker jeg på hvilke symptomer I pt har og hvor langt i er henne?

Jeg er 5+1 og har små kvalme om morgen, ligamentssmerter og træthed :-)

Jeg er 5+2 men har ikke nogen kraftige symptomer.

I ca. uge 3 lagde jeg mærke til at der ofte lugtede dårligt (så måske forbedret lugtesans) og jeg har i samme periode ofte ondt i ryggen (men det tænker jeg også kan skyldes nogle lange cykelture).

Her til aften har jeg det som om jeg har køresyge (lidt svimmel og lidt kvalme), men det startede netop under en lang køretur i eftermiddags, så det kan jo også bare være det.

Hmm, det er svært at sige!

Anmeld

28. november 2011

Oenskebaby

Jeg er i dag 7+1, og de eneste symptomer/gener jeg har, er ømme bryster, aftenkvalme og ligamentsmerter. Og nå ja, så er jeg en anelse mere træt end jeg plejer at være

Anmeld

28. november 2011

Blirnokaldrigfru

Hej, jeg ved ikke helt hvor langt jeg er henne, ifølge mens er jeg 6+4, men ifølge en scanning er jeg 5+6 - men den måling var ikke helt præcis, fordi fosteret endnu var for lille til at se ..

men lad os sige mellem 5+6 og 6+4

Symptomer:

træt!! lidt feber agtig følelse, føler mig varm, træt og sådan lidt tung i hovedet til tider.. så har jeg niv og jag, især hvis jeg hoster, nyser eller bevæger mig pludseligt. :/ og så begynder huden at blive uren :/

Anmeld

29. november 2011

JuliBaby2012

Hej piger, jeg er ny her. Jeg har oprindeligt termin d. 2 august, men skal have PKS i slutningen af juli.

Jeg er idag 4+5 og har et hav af symptomer.
Ømme bryster, kvalme (stopper når jeg spiser, kommer igen), skal tisse konstant, tandkødet bløder ved tandbørstning og så har jeg murren i maven...

Anmeld

29. november 2011

Oenskebaby

Jeg lider også af uren hud - noget jeg aldrig har haft problemer med før... Håber dælme at det kun er her i starten da

Anmeld

1. december 2011

Stine C

Oenskebaby skriver:

Jeg lider også af uren hud - noget jeg aldrig har haft problemer med før... Håber dælme at det kun er her i starten da

Jeg er også lige startet på uren hud. Og en smule fedtet hår. Øv...

Anmeld

1. december 2011

sarahjylland

Kvalme, opkast, ømme babser træt som bare fanden Er lige 9 uge nu

Anmeld

1. december 2011

benzon

JuliBaby2012 skriver:

Hej piger, jeg er ny her. Jeg har oprindeligt termin d. 2 august, men skal have PKS i slutningen af juli.

Jeg er idag 4+5 og har et hav af symptomer.
Ømme bryster, kvalme (stopper når jeg spiser, kommer igen), skal tisse konstant, tandkødet bløder ved tandbørstning og så har jeg murren i maven...

jeg har det ligesom dig men jeg ved ikke hvor langt jeg er henne men i følge mens er det 6+3 jeg skulle være henne  så jeg føler med dig

Anmeld

2. december 2011

babyone

Jeg er 7 uger henne idag. Jeg har ømme bryster, lidt kvalme på forskellige tidspunkter af dagen, oppustet. Lyder som samme symptomer, sommange af jer andre, så vi må jo alle være i samme båd

Tillykke til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.