Baby 6 uger sover hele tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Sandra29

Jeg har en dejlig lille dreng, som nu er 6½ uge gammel. Han har i de sidste par dage sovet utrolig meget, og er faktisk kun vågen for lige at spise ved mit bryst, så snart han har spist falder han i søvn igen. Hvis jeg prøver at "holde" ham vågen for at være i kontakt med ham og for at få de dejlige smil fra ham, ser han bare væk. Jeg har læst om tigerspring, men syntes ikke der står noget om at de skal sove meget under disse. Er der andre som har erfaringer med dette?

Ved godt at små nyfødte sover meget, men han plejer at have nogle timer efter hver lur hvor han er vågen og gerne vil være i kontakt med os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Tulle28

Min datter kunne indtil hun var 4-5 mdr kun holde sig vågen 45 minutter- 1 time af gangen. Hvis han plejer at sove meget, tror jeg ikke du skal være bekymret- så længe han, når han endelig er vågen, er kontaktsøgende og glad. Man siger jo de vokser når de sover, så måske er han bare igang med det nu? Kram

Anmeld

26. november 2011

Sitrani

Sandra29 skriver:

Jeg har en dejlig lille dreng, som nu er 6½ uge gammel. Han har i de sidste par dage sovet utrolig meget, og er faktisk kun vågen for lige at spise ved mit bryst, så snart han har spist falder han i søvn igen. Hvis jeg prøver at "holde" ham vågen for at være i kontakt med ham og for at få de dejlige smil fra ham, ser han bare væk. Jeg har læst om tigerspring, men syntes ikke der står noget om at de skal sove meget under disse. Er der andre som har erfaringer med dette?

Ved godt at små nyfødte sover meget, men han plejer at have nogle timer efter hver lur hvor han er vågen og gerne vil være i kontakt med os.

Tænker at han måske bare er en perioder han er i, hvor han har brug for meget søvn...?

Men jeg ville da kontakte SP, og sige hvordan det er, og så må hun jo vurdere om der kan være noget galt Men jeg tror det ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.