Malou har du kun 2 mdrs barsel tilbage ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Anja

Det var da ikke lang barsel du holder så ?

Jeg skal starte til august ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

malou

Piiv jo så har jeg været hjemme i 6 måneder... gik fra 3 uger før min termin men gik over tid. Jeg er i mine søsters butikker med børnetøj og har fået fuld løn under hele barslen så er super heldig og billigt (gratis... smiler) børnetøj. Men jeg starter stille op på deltid og min far skal være hans dagplejer og de bor lige ved siden af butikken så jeg kan være der på 5 min hvis han skulle være utrøstelig... haha eller hans mor savner ham for meget! Kan slet ikke forstå jeg allerede skal i gang igen..... suk. Har også overvejet at sætte en kravlegård op i butikken... griner det ville stamkunderne elske

I Sverige kan jeg først få plads til ham i dagis fra han er 1 år så når jeg starter igen må jeg have ham med til Dk hver dag!!!

knus malou

p.s. klart de skal være kærester... hihihi

Anmeld

20. februar 2009

malou

Hvorlænge barsel I andre??

knus

Anmeld

20. februar 2009

frk Jensen

malou skriver:

Hvorlænge barsel I andre??

knus

Jeg har barsel til september... Men skal jeg starte på uddannelse, så kan det være jeg starter i august..

Anmeld

20. februar 2009

Plysbjørnen

Jeg skal også starte til september...

Anmeld

22. februar 2009

Mie A

Min barsel slutter til september - så håber jeg at det lykkedes at finde et arbejde til den tid... trænger altså også til at komme ud, har jo ikke været på arbejdsmarkedet i snart 2 år

Anmeld

7. marts 2009

bimse79

Starter 10 august.. Så har far Barsel frem tl 18. september...Jeg har det allerede dårligt med at andre skal passe min lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.