Er total forelsket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Mussen2

i min lille dreng efter en fantastisk 3D scanning. Wauv en oplevelse.

Han var så fin, så fin og en super empatisk og fortællende jordemoder som scannede.

Trods det at han lå og nulrede sit hovede i navlestrengen, så fik vi lov at se ham gbe, række tunge, åbne øjnene lidt og små smile. Han lå og øvede sig på at trække vejret, ´hvilket jordemoderne fortalte var et stort trivselstegn  Han vejede 1596 gram, så pæn stor.

Her er lillebror

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

KittyMaMa

Nårh, - så fin og sød!

Var selv afsted i går, - jeg er total solgt! Og det er virkelig fedt at de nu har lavet det sådan, at der er lyd på dvd ´en man får med hjem, så man bedre kan følge med, når man ser den igen! Den vi har fra den gang vi var afsted med vores søn er der ikke lyd på... 

Men god weekend og `tillykke´ med de fine billeder og den gode oplevelse!

/Katja

Anmeld

26. november 2011

Mussen2

KittyMaMa skriver:

Nårh, - så fin og sød!

Var selv afsted i går, - jeg er total solgt! Og det er virkelig fedt at de nu har lavet det sådan, at der er lyd på dvd ´en man får med hjem, så man bedre kan følge med, når man ser den igen! Den vi har fra den gang vi var afsted med vores søn er der ikke lyd på... 

Men god weekend og `tillykke´ med de fine billeder og den gode oplevelse!

/Katja

Ja, det er virkelig en stor oplevelse. Vi fik det ikke med vores datter, men efter at have været afsted vil jeg sige det helt sikkert er en oplevelse jeg ikke vil undværer og det fis med at man da skal vente med at se barnet til det kommer ud, det er da en så forældet tankegang. fred være med dem der ønsker at vente, men for os andre er er det jo fantastisk at skabe et forhold og relation til det lille menneeske vi har skabt, allerede mens det ligger i maven.

Jeg giver dig ret i det er et stort plus der er lyd på dvdén. Har du lagt billeder ind af din lille-pige og hvor stor var hun?

Også god weekend til dig

Anmeld

26. november 2011

KittyMaMa

Hun var omkring 1500 g, - så hun har indhentet det hun manglede, efter jeg er blevet sygemeldt og har haft tid til at slappe lidt mere af. Hun har været lidt under gennemsnittet, nok fordi jeg har en stofskiftesygdom. Skal vækst scannes igen på mandag på Hvidovre, så må vi se om de er enige...

Jeg har lagt et par billeder i tråden om hvordan det står til, men jeg kan da lige ligge dem her også! 

Helt enig i forhold til det med at se bebs, - jeg har læst en undersøgelse der viser, at jo flere gange man bliver scannet under graviditeten, jo mindre er risikoen for at udvikle en fødselsdepression efterfølgende, fordi man allerede har skabt en relation...

/Katja

Anmeld

28. november 2011

Nille-pigen

ihh hvor er de bare total søde  

jeg ville også gerne have en 3D skanning, men har ikke råd til at betale det de koster lige nu  

men hvis jeg kan se det ville kunne være i budgettet her i december, så bestiller jeg en omgående 

Anmeld

28. november 2011

Mussen2

Nille-pigen skriver:

ihh hvor er de bare total søde  

jeg ville også gerne have en 3D skanning, men har ikke råd til at betale det de koster lige nu  

men hvis jeg kan se det ville kunne være i budgettet her i december, så bestiller jeg en omgående 

Ja, rigtig god ide. Eller hvad med at ønske dig det i julegave, altså på forhånd. Det er det hele værd, men jeg er enig med dig i, at det er mange penge. 

Anmeld

28. november 2011

Nille-pigen

Mussen2 skriver:

Ja, rigtig god ide. Eller hvad med at ønske dig det i julegave, altså på forhånd. Det er det hele værd, men jeg er enig med dig i, at det er mange penge. 

ja det var måske også en ide... tror lige jeg snakker med manden om vi måske kunne give hinanden det i stedet for en gave... vil SÅ gerne se den lille igen... 

og det er helt galt når I andre fortæller om hvor dejlige oplevelser I har haft med det og så viser sådan nogle lækre billeder... så er jeg altså helt solgt... 

Anmeld

5. januar 2012

Nille-pigen

så fik jeg også en 3D skanning dog er jeg 33+5 så mine er knap så tydelige som I andres, da han ligger og fylder ud mod livmodervæggen og trykker bl.a. næsen...  men Ihhh hvor er han dejlig.... nu kan jeg da slet ikke vente til at min lille søn er i mine arme... og så fik man også lige besked om at han ca vejer 2445 g og at der nok var en god mulighed for at jeg føder ham den 12. feb 

Anmeld

5. januar 2012

Mussen2

Nille-pigen skriver:

så fik jeg også en 3D skanning dog er jeg 33+5 så mine er knap så tydelige som I andres, da han ligger og fylder ud mod livmodervæggen og trykker bl.a. næsen...  men Ihhh hvor er han dejlig.... nu kan jeg da slet ikke vente til at min lille søn er i mine arme... og så fik man også lige besked om at han ca vejer 2445 g og at der nok var en god mulighed for at jeg føder ham den 12. feb 

Hvor dejligt for dig. Det er intet indre end er fantastisk oplevelse og hvor ser han skøn ud.

Anmeld

8. januar 2012

Nille-pigen

Mussen2 skriver:

Hvor dejligt for dig. Det er intet indre end er fantastisk oplevelse og hvor ser han skøn ud.

tusind tak ven  var også bare vildt glad for at se ham igen... og få bekræftet at det er en søn jeg venter mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.