Kommer kvalmen igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. november 2011

mukka88

Hej piger  

Jeg er 7+3 og havde kvalme hele sidste uge, men det er nu væk!! juhhuu!!! Tror i, at det bar så det ? eller har nogle oplevet at fået det igen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Tona

mukka88 skriver:

Hej piger  

Jeg er 7+3 og havde kvalme hele sidste uge, men det er nu væk!! juhhuu!!! Tror i, at det bar så det ? eller har nogle oplevet at fået det igen ? 

Ikke for at være nederen...men mit kom igen efter flere små pauser da jeg ventede Amanda.

Jeg har dog også hørt om nogen hvor det bare gik over

Anmeld

26. november 2011

Mother-love

mukka88 skriver:

Hej piger  

Jeg havde kvalme og opkast i stor stil indtil uge 18 derfra havde jeg det ikke mere men tilgengæld startede halsbrænden og var der i resten af graviditeten. Specielt ekstremt i de sidste 6-7 uger

Anmeld

26. november 2011

mukka88

Amandas-mor skriver:

Ikke for at være nederen...men mit kom igen efter flere små pauser da jeg ventede Amanda.

Jeg har dog også hørt om nogen hvor det bare gik over

ÆV!! hehe.. tænkte nok chancen var der! tak for svar

Anmeld

26. november 2011

mukka88

michelledam skriver:

Jeg havde kvalme og opkast i stor stil indtil uge 18 derfra havde jeg det ikke mere men tilgengæld startede halsbrænden og var der i resten af graviditeten. Specielt ekstremt i de sidste 6-7 uger

puhh.. det lyder til at have været en hård omgang.

Anmeld

26. november 2011

Mother-love

mukka88 skriver:

puhh.. det lyder til at have været en hård omgang.

Hehe ja men tænkte ikke så meget over det da jeg fik et piskesmæld ugen før jeg testede positivt gravid. Så smerterne overdøvede..

Anmeld

26. november 2011

Moar2011

mukka88 skriver:

Hej piger  

jeg havde opkast og kvalme de første 3mdr derefter vendte det aldrig tilbage men blev nogen utilpas ved varme, men det en anden sag,

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

mukka88 skriver:

Hej piger  

Den kan sagtens gå og komme.

Så det er nok lidt for tidligt at håbe.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2011

Moms

Nu ved jeg ikke hvor længe, du har været uden kvalme, men jeg husker tydeligt én dag, hvor jeg ikke havde kvalme og takkede Guderne for at det var ovre.

Det varede bare kun den ene dag.....

Såh måske er det lidt tidligt at håbe for dig...

Jeg havde kvalme fra 12.-16. uge.

Det kom så igen engang efter uge 30, men her skyldes det irritation af spiserøret pga. reflux fra maven.

Tillykke og god graviditet.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.