angst efter abort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Anonym trådstarter

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, har før haft angst, endte med og komme i hypnose hvilket hjalp i lang tid ku jeg leve et normalt liv og mærkede egenlig ikke angsten ret ofte mere, nu har jeg så fået lavet en abort og efter det er angsten vendt tilbage igen

er der andre der har oplevet det??

håber på og få lidt svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

l.kjoeller

har ikke selv været i samme situation men syns alligevel du skulle have en . jeg tror det er hormoner der har sat det i gang- kan hverfald have betydning

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Hvis ikke du konsulterer en psykolog, hvad jeg bestemt synes du burde, så prøv dog med hypnose, hvis det dengang virkede så godt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvis ikke du konsulterer en psykolog, hvad jeg bestemt synes du burde, så prøv dog med hypnose, hvis det dengang virkede så godt.

Kærligst
Sussie

tak for dit svar men nu det snart 5 uger siden, burde mine hormoner ikke være væk så? skal os i hynose igen og håber det kan virke igen

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

tak for dit svar men nu det snart 5 uger siden, burde mine hormoner ikke være væk så? skal os i hynose igen og håber det kan virke igen

Det kommer lidt an på hvor langt du var henne, da aborten blev foretaget.
Det kan gå 3 mdr mere hvis man fx har været i 12. uge eller senere.

Men generelt burde din krop stort set have stabiliceret sig nu.

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

har ikke selv været i samme situation men syns alligevel du skulle have en . jeg tror det er hormoner der har sat det i gang- kan hverfald have betydning

tak for dit svar burde mine hormoner ik være væk nu hvor det næsten er 5 uger siden?

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kommer lidt an på hvor langt du var henne, da aborten blev foretaget.
Det kan gå 3 mdr mere hvis man fx har været i 12. uge eller senere.

Men generelt burde din krop stort set have stabiliceret sig nu.

jeg var 7 uger hen da jeg fik den foretaget, men jah mon ik min krop så småt er normal igen nu

Anmeld

26. november 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det er meget forskellligt. var selv gennem spontan abort for et par år siden og det tog nogle måneder før jeg blev mig selv igen , så giv tid vil jeg sige. såfremt du kan holde det ud selvfølgelig. ved godt angst ikke er at spøge med

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Det er meget forskellligt. var selv gennem spontan abort for et par år siden og det tog nogle måneder før jeg blev mig selv igen , så giv tid vil jeg sige. såfremt du kan holde det ud selvfølgelig. ved godt angst ikke er at spøge med

okay men vil prøve hypnosen igen og håbe det hjælper for nej angst er bestemt ikke og spøge med det kan være meget slemt

hvor langt var du hen da du fik den abort så?

Anmeld

26. november 2011

l.kjoeller

Jeg tabte det i 7 uge desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.