Har i boxer? og hvad mener i om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Tystys14

Kæresten og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal vælge, eller om vi bare skal lade tv2 forsvinde.  Vi har kigget lidt på boxer's hjemmeside, men altså der er ikke rigtigt  noget sted hvor man kan finde de pakker de har? jeg kan kun finde boxer mini, og det kommer ikke på tale.  Så spørgsmål til jer der har boxer.

- fortryder i valget?

- hvilken pakke har i?

- hvad giver i om mdr. og i alt om året?

Og til jer uden boxer, hvilken løsnign har i valgt?  

Håber i lige vil hjælpe mig og kæresten med disse spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har TDC trio hedder det, og har bare den lille pakke med DR kanalerne, TV2 og lidt udenlandske. Den betaler jeg 299 for om måneden inkl 20 mb internet og fastnet telefon.

Hvis du ikke bor i "yderområderne", ville jeg vælge yousee, da det er billigere, og man får mere for pengene. Desværre leverer de ikke, hvor jeg bor 

Anmeld

26. november 2011

eirene

Nikita Victoria skriver:

Kæresten og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal vælge, eller om vi bare skal lade tv2 forsvinde.  Vi har kigget lidt på boxer's hjemmeside, men altså der er ikke rigtigt  noget sted hvor man kan finde de pakker de har? jeg kan kun finde boxer mini, og det kommer ikke på tale.  Så spørgsmål til jer der har boxer.

- fortryder i valget?

- hvilken pakke har i?

- hvad giver i om mdr. og i alt om året?

Og til jer uden boxer, hvilken løsnign har i valgt?  

Håber i lige vil hjælpe mig og kæresten med disse spørgsmål.

Jeg har lige fået Boxer i går. Har valgt den store pakke, fordi jeg skulle have TLC. kommer til at give 256 kr om måneden. Det synes jeg er ok. Kan ikke helt sige om jeg er tilfreds endnu... Men er bare glad for at jeg har fået TLC...

Anmeld

26. november 2011

Tystys14

PT skriver:

Jeg har TDC trio hedder det, og har bare den lille pakke med DR kanalerne, TV2 og lidt udenlandske. Den betaler jeg 299 for om måneden inkl 20 mb internet og fastnet telefon.

Hvis du ikke bor i "yderområderne", ville jeg vælge yousee, da det er billigere, og man får mere for pengene. Desværre leverer de ikke, hvor jeg bor 

bor i hjertet af vordingborg så, tror godt vi kan få yousee. Ville det være en billigere løsning tror du?

Jeg synes godt nok alt boxer er dyrt...

Tak for svaret

Anmeld

26. november 2011

Tystys14

eirene skriver:

Jeg har lige fået Boxer i går. Har valgt den store pakke, fordi jeg skulle have TLC. kommer til at give 256 kr om måneden. Det synes jeg er ok. Kan ikke helt sige om jeg er tilfreds endnu... Men er bare glad for at jeg har fået TLC...

Jeg ved ikke lige hvad TLC er `?  Føler mig lidt dum nu.  Jeg vil bare gerne have nogle gode kanaler og måske beholde tv2 hvis det kan betale sig.

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

Vi havde boxer tv da vi boede i Roskilde - og der, var det simpelthen en skuffelse uden lige, forbindelsen var enormt dårlig, det hakkede evig og altid . vi havde den store pakke, men leverede hurtigt tilbage og fik så istedet yousee... men det jo bare min mening kan jo være det er blevet bedre

Anmeld

26. november 2011

Tystys14

tattoo-tøsen skriver:

Vi havde boxer tv da vi boede i Roskilde - og der, var det simpelthen en skuffelse uden lige, forbindelsen var enormt dårlig, det hakkede evig og altid . vi havde den store pakke, men leverede hurtigt tilbage og fik så istedet yousee... men det jo bare min mening kan jo være det er blevet bedre

Ja det har jeg hørt før, så tror også vi tjekker yousee ud engang.

Anmeld

26. november 2011

LR85

Vi har bokse mini + sports pakke for 99,-  Det er vildt billigt og detfungere bare. Kan virkelig anbefale

Anmeld

26. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nikita Victoria skriver:

bor i hjertet af vordingborg så, tror godt vi kan få yousee. Ville det være en billigere løsning tror du?

Jeg synes godt nok alt boxer er dyrt...

Tak for svaret

Jeg ville have bestilt det, hvis jeg kunne, da det er billigere og man får flere kanaler. 

Anmeld

26. november 2011

gobleboble

har boxer - den lille pakke plus nogle tilvalgskanaler.

elsker boxer - man betaler kun for de kanaler man gider ha - og såe r deres kundeservice rigtig god.

har aldrig haft så billig tv som jeg har nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.