Kreativ julegave til bedstemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Alexander071106sMor

Godmorgen til alle jer skønne piger og kvinder

Her er vi begyndt at snakke julegaver (ligesom alle andre), og min mor har sagt, at hun ønsker sig noget, som Alexander har lavet.

Sidste år lavede han et rigtig fint maleri til hende, så det skal det ikke være igen i år.

Han er 5.

Er der nogle der er kreative og lige kunne komme med et par idéer til, hvad jeg kunne få Alexander til at lave i julegave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Misscbn

i penduro kan man købe noget der hedder krympeplast og der kan børnene male, evt lave hånd/fod aftryk og så skal det vidst i ovnen og så krymper det og så kan man bruge det til en nøglering

Anmeld

26. november 2011

Misscbn

ttcaroe@gmail.com skriver:

Godmorgen til alle jer skønne piger og kvinder

Her er vi begyndt at snakke julegaver (ligesom alle andre), og min mor har sagt, at hun ønsker sig noget, som Alexander har lavet.

Sidste år lavede han et rigtig fint maleri til hende, så det skal det ikke være igen i år.

Han er 5.

Er der nogle der er kreative og lige kunne komme med et par idéer til, hvad jeg kunne få Alexander til at lave i julegave?

glemte at citere

Anmeld

26. november 2011

D-Micka

Måske en kop eller tallerken han kan male på

Anmeld

26. november 2011

Alexander071106sMor

blankholm skriver:

i penduro kan man købe noget der hedder krympeplast og der kan børnene male, evt lave hånd/fod aftryk og så skal det vidst i ovnen og så krymper det og så kan man bruge det til en nøglering

Det kunne være en rigtig god idé, det har jeg aldrig hørt om før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.