hej tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Hudi

Hvordan har i alle sammen det?
Her går det nu stille og roligt... Fødslen nærmer sig med hastige skridt, og jeg glæder mig vanvittigt meget til at vores lille pige kommer ud til os... :D
Jeg er rigtig spændt på at se hvor stor hun er.. Lægen skønnede hende til 2200 gram og sendte mig så til en vægtscanning der sagde 2985 gram, så det er jo lidt spændende.
Uma er bare blevet så dygtig til SÅ mange ting. Jeg kan næsten ikke følge med mere:D Vores store pige (L) men jeg har et problem med hende... Jeg kan slet ikke få hende til at spise aftensmad :S Hun spiser fint i løbet af dagen, men gider slet ikke spise til aften. Er der andre der har det samme problem, eller har et godt råd til hvad jeg kan gøre. Jeg kan blive helt frustreret når hun bare skubber sin mad væk, og siger ik mere mad mor. Og hun har ikke så meget som rørt det :(
Hilsen Heidi med 34 dage til termin 8D og lille Uma 210806(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Miaand

Hej Heidi
Hvor er det spændende at i snart har endnu en lille guldklump! Tiden flyer godt nok, når det ikke er en selv der render rundt med stor mave :D

Herhjemme er det heller ikke særlig tit at Naja spiser noget til aftensmad. I det hele taget svinger hendes appetit rigtig meget(?). Jeg har været lidt bekymret, men jeg kan jo se at hun trives rigtig godt, og udvikler sig super hurtigt. Tror simpelthen ikke hun har tid til at spise. Som regel spiser hun rigeligt til morgen og frokost + diverse og jeg læste et sted at børn ikke "sover" på aftensmaden alene, men på det samlede indtag i løbet af dagen. Så jeg tror bestemt ikke du skal være bekymret! Og så vidt jeg husker er Uma da rimelig hurtig i sin udvikling, og jeg tror sagtens det kan have en betydning.:)

Held og lykke med det hele
Knus Mia

Anmeld

11. marts 2008

Vibbe

Her hjemme spiser Maja heller ikke altid ret meget til aftensmad.
Men dagplejemoren siger at hun spiser "rigeligt" :$inde hos hende. Så jeg ved at hun får mad i løbet af dagen. :P
Har også læst at der er mange børn i 2 års alderen der ikke rigtig spiser aftensmad.
Jeg er ikke så bekymret, hun sover godt om natten og tilfreds i løbet af dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.