Ondt i halebenet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Miss P

Godaften de hamer og derre´.

Nu er der flere der har sagt det til mig, og jeg syntes også selv jeg kan se det lidt.. Men de mener min mave er faldet lidt.. Vil ikke undre mig, da luxus barnet rigtig ligger og fylder derinde..

Derudover er jeg begyndt at ha´så f....g ondt i mit haleben, og det niver ofte i  min ... Ja der hvor han skal ud

Kan endda mærke det helt nede i underlivet,  når jeg sidder ned, når han lige sætter af på ribbenene og hovedet lige gir et lille bump.. <underlig følelse ( oftes ubehagelig )

Hvad tror i, kan det skyldes at han har flyttet sig ned ad?

( I udgangsposition )

Takker på forhånd for svaret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Isabeau

Miss Misho skriver:

Godaften de hamer og derre´.

Nu er der flere der har sagt det til mig, og jeg syntes også selv jeg kan se det lidt.. Men de mener min mave er faldet lidt.. Vil ikke undre mig, da luxus barnet rigtig ligger og fylder derinde..

Derudover er jeg begyndt at ha´så f....g ondt i mit haleben, og det niver ofte i  min ... Ja der hvor han skal ud

Kan endda mærke det helt nede i underlivet,  når jeg sidder ned, når han lige sætter af på ribbenene og hovedet lige gir et lille bump.. <underlig følelse ( oftes ubehagelig )

Hvad tror i, kan det skyldes at han har flyttet sig ned ad?

( I udgangsposition )

Takker på forhånd for svaret..

Hej søde! Sådan havde jeg det oz og av av av!! Min jordmoder kaldte det vidst bækkenløsninger? Ikke bækkenbundsløsning, som sidder foran, fordi skambenet udvider sig, men bag på - hen over ballerne og som du siger; halebenet. Netop fordi man udvider sig der oz. 

Der er ikke andet for end kiropraktor/fysioterapeut og/eller varmtvandsgymnastik. 

Det blir bedre  

Kæmpe 

Anmeld

25. november 2011

Miss P

I know i have.. jeg har bæde bækkenløsning foran og bagtil.

Det er noget L O R T.. pænt sagt..

Jeg går til fys hver uge, har jeg gjort siden uge 14.

& jeg må desværre ikke gå til vand gym eller lignende, for så mener hun at jeg kommer til at sidde i kørestol

Tiden må bare gerne suse afsted nu, indtil han kommer ud til os.

Han er helt sikkert det hele værd, det er bare trist & træls at man er så handicappet... SUK

Glæder mig til at høre om din fødsel ( den 2. december )

Anmeld

25. november 2011

Isabeau

Miss Misho skriver:

I know i have.. jeg har bæde bækkenløsning foran og bagtil.

Det er noget L O R T.. pænt sagt..

Jeg går til fys hver uge, har jeg gjort siden uge 14.

& jeg må desværre ikke gå til vand gym eller lignende, for så mener hun at jeg kommer til at sidde i kørestol

Tiden må bare gerne suse afsted nu, indtil han kommer ud til os.

Han er helt sikkert det hele værd, det er bare trist & træls at man er så handicappet... SUK

Glæder mig til at høre om din fødsel ( den 2. december )

Det gør mega nas!!! Men jeg er nu i uge 39+0, og mærker ingenting mere - har jeg faktisk ikke gjort den sidste måned Det værste er nok overstået når han/hun ligger sig ordentlig til rette

En sekretær vil ringe mandag til mig med en dato om igangsættelse. Tøsen vejer så meget nu, de helst ikke ser mit ar fra sidste gang, sprækker. 

Spændene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.