Kramper i maven/underlivet...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2009

Mutti2

Nogen der ved hvad det kan være??

Jeg har siden i går aftes ved en 8 tiden haft ekstreme smerter og kramper i underlivet. Det gør så ondt at jeg til tider ikke rigtigt kan gå :-(
Smerterne er der ikke hele tiden men kommer med 10 og 15 minutters mellemrum!!

Når jeg er på toilet (undskyld detaljerne) bliver det værrer. Det føles som om hele mit underliv krøller sammen.

Er der nogen der har en ide til hvad det kan være??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2009

SaNiNa

Milla-Victoria's mor skriver:

Nogen der ved hvad det kan være??

Jeg har siden i går aftes ved en 8 tiden haft ekstreme smerter og kramper i underlivet. Det gør så ondt at jeg til tider ikke rigtigt kan gå :-(
Smerterne er der ikke hele tiden men kommer med 10 og 15 minutters mellemrum!!

Når jeg er på toilet (undskyld detaljerne) bliver det værrer. Det føles som om hele mit underliv krøller sammen.

Er der nogen der har en ide til hvad det kan være??

Knus Pernille

har lige haft ca de sammen symptomer.. og det viste sig at være en svampe infektion selvom det ikke svier når jeg tisse...

så jeg ville kontakte lægen...

Anmeld

20. februar 2009

pusling30

Underlivsbetændelse!! Jeg ville ringe til lægen!
Anja

Anmeld

20. februar 2009

Mathilde

Hmm det lyder bestemt ikke rart!
Jeg ved ikke lige hvad det kan være. Har du forstoppelse? Det kan give frygtelige mavekramper nederst i maven... Eller blærebetændelse? Det kan vist også gøre meget ondt.
Hehe hvis du var højgravid ville jeg gætte på veer, men siden du ikke er det, så tvivler jeg på at det er det

Jeg håber det snart går over. Ellers må du besøge din læge for du skal da ikke gå og have så ondt!
God bedring

Knus Mathilde

Anmeld

20. februar 2009

Mutti2

Tak for svar piger. Jeg må vel hellere kontakte lægen....

Sanne: Det kan godt være at jeg spørger dumt, men kan man få svampe infektion uden at dyrke sex??

Mathilde: Jeg havde forstoppelse i sidste uge, det varede over en uge, før jeg kunne komme af med noget. Men nu er der jo ikke forstoppelse mere....

Og gravid.... hmm så skulle jeg være 15 mdr henne :-P

Men jeg må hellere ringe og spørge, så jeg ikke skal gå hele weekenden med smerter:-s

Men 1000 tak for jeres svar :-)

Anmeld

20. februar 2009

SaNiNa

Sanne: Det kan godt være at jeg spørger dumt, men kan man få svampe infektion uden at dyrke sex??

Mathilde: Jeg havde forstoppelse i sidste uge, det varede over en uge, før jeg kunne komme af med noget. Men nu er der jo ikke forstoppelse mere....

Men jeg må hellere ringe og spørge, så jeg ikke skal gå hele weekenden med smerter:-s

ja det må man kunne... her har der ikke været noget lagn gymnastik i flere månede pga smerter, kvalme osv... men min læge siger at man godt kan få det under graviditeten har haft et nogle gange nu...

Og nu tør jeg slet ikke pga bækkensmerter og jeg ved jo så åbenbart heller ikke hvornår jeg får den der svamp

Anmeld

20. februar 2009

Plysbjørnen

det kan du bl.a. få af hygiejne bind... Mange at de dyre bind (all-ways og Libresse m.fl.) har parfume i bindene, og det kan være med til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.