Scanning i uge 6. - 7. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

DE skannede mig indvendigt for at tjekke for flere end en graviditeter. GØr de ved de fleste

Tusind tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg blev scannet indvendigt i uge 6 + 8. Udvendigt i uge 10. De sagde til mig at den bedste scanning foregik indeni, når det var så tidligt.

Tak for dit svar man har vel lov at håbe på en udvendig heh

Anmeld

25. november 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

Go' aften derhjemme i stuerne ..
Har lige et spørgsmål, jeg håber på nogen kan hjælpe mig med ..

i 6. - 7. uge kan man så scanne udenpå ?

min kæreste har prøvet at være til scanning to gange i to forskellige graviditeter på dette tidspunkt og begge gange har det været indvendig scanning

Mvh

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

BJNGJ. skriver:

Ja men så desværre ikke hjerteblink før 2 uger efter.. Så måske det var 5+ jeg blev scannet.. 

Men det er jo alligevel stadig tidligt..

Ja det er det da .. Skal kun have fastlagt min termin .. Så håber på det går lynhurtigt og det er udenpå

Anmeld

25. november 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Ja det er det da .. Skal kun have fastlagt min termin .. Så håber på det går lynhurtigt og det er udenpå

Hvis det er på sygehuset, så er det nok indvendigt de scanner, men hvis det er en købt scanning så scanner de udenpå..

Anmeld

25. november 2011

Kofoed.

Det er meget forskelligt, nogle gange gemmer bebse sig, så virker den udvendige ikke, desværre.

Jeg er blevet scannet 7+5 og 8+3, begge gange indvendig og 11+1 var først udvendig, men tvillinge a gemte sig, så der måtte de også tage den indvendig. Men vend dig til det, for de scanner også indvendig vis du går i fødsel for tidligt. Og ja, ligger du i fødsel kommer der mange til at kigge derinde.

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det er meget forskelligt, nogle gange gemmer bebse sig, så virker den udvendige ikke, desværre.

Jeg er blevet scannet 7+5 og 8+3, begge gange indvendig og 11+1 var først udvendig, men tvillinge a gemte sig, så der måtte de også tage den indvendig. Men vend dig til det, for de scanner også indvendig vis du går i fødsel for tidligt. Og ja, ligger du i fødsel kommer der mange til at kigge derinde.

Mange tak for dit svar ..
Jeg har et barn i forvejen.. Dog aldrig blevet scannet indvendigt med ham Synes det er noget helt andet at føde end at blive scannet

Anmeld

25. november 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar ..
Jeg har et barn i forvejen.. Dog aldrig blevet scannet indvendigt med ham Synes det er noget helt andet at føde end at blive scannet

Synes føde er værre

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Synes føde er værre

hihi Synes nu ikke det var så slemt at føde .. men tanken om en indvendig scanning kan gøre mig helt dårlig.. Jaaa, jeg er lidt mærkeligt hehe .. Men hvis den er indvendig er det jo det jeg må tage med

Anmeld

26. november 2011

iris-mor

Anonym skriver:

Var det uden på ?

Nå ja det glemte jeg jo helt at skrive.

Ja det var uden på.

Med den yngste blev jeg scannet indne i i uge 20, fordi de ikke kunne se køn, og det var altså ikke så slemt. Det var lidt som en undersøgelse hos gyn, men mærkeligt når min mand sad ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.