Ej de dumme plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Gaia

Øv osse. Idag vaskede jeg guld, støvsugede og ryddet op..bare sådan stille og roligt. Da jeg aå er på vej ned til bussen og atår og venter på den får jeg bare den vildeste plukve. I ved sådan der løber tværa over maven nederst under navnlen og den vej over. Av for helvede ( sorry sprogvalg) men f..det gjorde rigtig ondt. Sådan lige som en krampe i lægen. Skal de det?? Igår havde jeg to styk. Ved ik om det err noget jeg skal bide mærke i eller hvad. Med min første graviditet havde jeg slet ikke de plukveer, der havde jeg bare mens smerter. Så ikke lige vant disse. Og synes skisme de er ubehagelig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

TbCp

Jeg er sygemeldt pga plukveer, det blev jeg også i sidste graviditet. Du må ikke have mange hver dag, de må ikke komme regelmæssigt og de må ikke gøre ondt. Men fordi du får en enkelt der gør ondt ville jeg ikke være bekymret, men tænk over at din krop beder dig slappe af.

Anmeld

25. november 2011

Gaia

TbCp skriver:

Jeg er sygemeldt pga plukveer, det blev jeg også i sidste graviditet. Du må ikke have mange hver dag, de må ikke komme regelmæssigt og de må ikke gøre ondt. Men fordi du får en enkelt der gør ondt ville jeg ikke være bekymret, men tænk over at din krop beder dig slappe af.

Hvad så hvis dem jeg får gør ondt men at der ikke er mange. Må de var op til et minuts tid eller hvordan er det lige? 

Anmeld

25. november 2011

TbCp

Gaia skriver:

Hvad så hvis dem jeg får gør ondt men at der ikke er mange. Må de var op til et minuts tid eller hvordan er det lige? 

Altså de må ikke gøre ondt. Så hvis der kommer flere der gør ondt ville jeg nok kontakte en jordmoder. Men hvis der f.eks. kun kommer 2,3 stykker og de stopper igen, evt ved at du ligger dig og slapper af, så ville jeg ikke være bekymret.
Skal du til læge eller jordmoder inden længe? Så hør hvad de anbefaler.

Anmeld

25. november 2011

Gaia

TbCp skriver:

Altså de må ikke gøre ondt. Så hvis der kommer flere der gør ondt ville jeg nok kontakte en jordmoder. Men hvis der f.eks. kun kommer 2,3 stykker og de stopper igen, evt ved at du ligger dig og slapper af, så ville jeg ikke være bekymret.
Skal du til læge eller jordmoder inden længe? Så hør hvad de anbefaler.

Tak det stopper heldigvis når jeg slapper af. Skal til lægen her efter jul må lige høre dem ad. Det er nok meget normalt. 

Anmeld

25. november 2011

TbCp

Gaia skriver:

Tak det stopper heldigvis når jeg slapper af. Skal til lægen her efter jul må lige høre dem ad. Det er nok meget normalt. 

Bare du er opmærksom på dem! Men det lyder det jo til at du er

Anmeld

25. november 2011

Miss P

Det er sørme tidligt.. Pas godt på dig selv, tror din krop prøver at fortælle dig at du skal ta´den lidt mere med ro.

Anmeld

25. november 2011

Gaia

Miss Misho skriver:

Det er sørme tidligt.. Pas godt på dig selv, tror din krop prøver at fortælle dig at du skal ta´den lidt mere med ro.

Ja det synes jeg jo også. Er kun i uge 20 og skulle jo nødig provokerer noget. Så vil tage dit råd og prøve at begrænse min fysiske udfoldelse. Jo heller ik værst at slippe or støvsugning og gulvvask .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.