Jeg har testet negativ!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blødte du efter at have fået en hormonspiral?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

587 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2011

Ka+Ma=Be

....og gudske lov for det  

Ja tænk engang, at noget man ønskede så højt, nu er noget man prøver at undgå.
Men sagen er den, at jeg skulle have opsat en hormonspiral  i dag. Og så skal man jo selvfølgelig lige aflevere en urinprøve, for at sikre at man ikke er gravid

Jeg ved godt, at der lige har været en tråd om emnet, men jeg har lavet en afstemning, da jeg godt kunne tænke mig et bedre overblik. Det kan godt være, at valgmulighederne er lidt kringlede Jeg håber de er til at forstå.

Men altså! Jer der har erfaring med hormonspiral, blødte i? Og evt hvor meget og ofte? Var det en god eller dårlig oplevelse at få den?

(annonyme er tilladt) Tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Rødhætte

Sjovt at dette emne pludselig dukker op da jeg så sent som i dag har ville høre til hvordan andre har det med deres hormonspiral! Jeg fik afvide at mens næsten ville blive væk og højest plet bløde lidt. Jeg fik sat min op i maj og jeg bløder lige så meget som før og nogle gange op til 10 dag (Øv - havde håbet på at det næsten ville blive væk). Tror det er meget forskelligt hvordan kroppen reagere på det for min søster som fik den i samme mdr har slet ikke mens mere..

P.s Jeg er general glad for min, men man skal også lige være opmærksom på at man i perioder kan få meget uren hud

Anmeld

25. november 2011

Ka+Ma=Be

Rødhætte skriver:

Sjovt at dette emne pludselig dukker op da jeg så sent som i dag har ville høre til hvordan andre har det med deres hormonspiral! Jeg fik afvide at mens næsten ville blive væk og højest plet bløde lidt. Jeg fik sat min op i maj og jeg bløder lige så meget som før og nogle gange op til 10 dag (Øv - havde håbet på at det næsten ville blive væk). Tror det er meget forskelligt hvordan kroppen reagere på det for min søster som fik den i samme mdr har slet ikke mens mere..

P.s Jeg er general glad for min, men man skal også lige være opmærksom på at man i perioder kan få meget uren hud

Hehe det var da pudsigt! Så kan det være, at der kommer nogle oplysende svar her inde

Men hvor øv at høre! Er det værre end inden du fik spiralen?

Min mor har haft spiral i mange år, og hun har nemlig slet ikke blødt i de 5 år den sad ad gangen! Hun havde kuns mens når den blev skiftet - så det håbede jeg jo også meget på. Men ja, man må jo nok indse, at ens krop reagerer forskelligt for hormonerne 

Synes du, at den gjorde ondt at få sat op? Jeg blev lokalbedøvet i livmoderhalsen - og det gjorde sq lidt nullernaller  Jeg kunne så ikke mærke at hun satte spiralen op.

Anmeld

25. november 2011

Ka+Ma=Be

Er der slet ikke flere online med spiral?  

Anmeld

25. november 2011

quindelist

Katte87 skriver:

Er der slet ikke flere online med spiral?  

Min blev sat op for 3 uger siden og jeg har pletblødt siden da. Men kan jo ikke rigtigt vide hvordan det med at være når min krop har vænnet sig til den

Håber dog jeg er en af dem der springer blødningerne helt over

Jeg blev ikke bedøvet da den blev sat, og synes kun lige det nev et kort øjeblik.

Anmeld

25. november 2011

Ka+Ma=Be

quindelist skriver:

Min blev sat op for 3 uger siden og jeg har pletblødt siden da. Men kan jo ikke rigtigt vide hvordan det med at være når min krop har vænnet sig til den

Håber dog jeg er en af dem der springer blødningerne helt over

Jeg blev ikke bedøvet da den blev sat, og synes kun lige det nev et kort øjeblik.

Altså, undskyld hvis jeg spørger for detaljeret  Men hvor meget pletblødning i de 3 uger? Altså hver dag eller bare lidt her og der?

krydser for at vi begge kan slippe helt for blødninger!

Overvejer meget, at jeg ikke skal bedøves næste gang. Jeg tror måske ikke, at det er så meget værre uden bedøvelse  Det trækker blot besøget ud.

Anmeld

25. november 2011

quindelist

Katte87 skriver:

Altså, undskyld hvis jeg spørger for detaljeret  Men hvor meget pletblødning i de 3 uger? Altså hver dag eller bare lidt her og der?

krydser for at vi begge kan slippe helt for blødninger!

Overvejer meget, at jeg ikke skal bedøves næste gang. Jeg tror måske ikke, at det er så meget værre uden bedøvelse  Det trækker blot besøget ud.

Lidt næsten hver dag -men aldrig mere end det kan klares med et trusseindlæg.
Fik at vide at jeg skulle regne med uregelmæssige blødninger i op til 3 måneder -men at det derefter skulle falde til ro i en eller anden rytme (afhængigt af hvad min krop beslutter sig for).

Altså jeg vil sige at det nev lidt, men på ingen måde så meget at jeg ville bede om lokalbedøvelse en anden gang -det var jo lynhurtigt overstået.

Anmeld

25. november 2011

Ka+Ma=Be

quindelist skriver:

Lidt næsten hver dag -men aldrig mere end det kan klares med et trusseindlæg.
Fik at vide at jeg skulle regne med uregelmæssige blødninger i op til 3 måneder -men at det derefter skulle falde til ro i en eller anden rytme (afhængigt af hvad min krop beslutter sig for).

Altså jeg vil sige at det nev lidt, men på ingen måde så meget at jeg ville bede om lokalbedøvelse en anden gang -det var jo lynhurtigt overstået.

Ahh ok! Det er heldigvis lige til at overskue. Hvis det vel og mærke også slutter igen selvfølgelig hehe.

Jeg er meget spændt på, hvordan det bliver.

Jeg tror heller ikke, at jeg vil bedøves en anden gang. For selve opsætningen tog jo ingen tid! så i mit hovede kan det umuligt gøre mere ondt. Men ja, det ved jeg så ikke noget om hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.