hjælp til en fræk aften med kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. november 2011

Anonym trådstarter

Heej piger.
Vi har huset for os selv i aften. vi er heelt alene hjemme, og vi får lidt at drikke. det er dejligt endelig at være alene igen.
Jeg kom til at tænke på, om der er nogen der kender et frækt spil måske, som man kan spille sammen, bare ham og jeg?
Vi har brug for lidt sjov og ballade nu hvor vi endelig er alene, og ikke bare det der typiske sex i sengen

Håber nogen vil hjælpe. Det er tilladt at svare anonymt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Anonym trådstarter

ej, den forsvandt LIGe med det samme, opper lige igen

Anmeld

25. november 2011

Hasselnødden

Hvad med lidt ala "Så hatten passer" - I skriver alle jeres frække ønsker ned og blander det i en hat - eller i to hatte/skåle etc.. og så tager I en op hver som den anden skal gøre/modtage..

Har ikke selv forsøgt med det, men det var lige det der poppede op... happy humping

Anmeld

25. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Heej piger.
Vi har huset for os selv i aften. vi er heelt alene hjemme, og vi får lidt at drikke. det er dejligt endelig at være alene igen.
Jeg kom til at tænke på, om der er nogen der kender et frækt spil måske, som man kan spille sammen, bare ham og jeg?
Vi har brug for lidt sjov og ballade nu hvor vi endelig er alene, og ikke bare det der typiske sex i sengen

Håber nogen vil hjælpe. Det er tilladt at svare anonymt 

Man kan få sådan nogle erotiske brætspil ved boghandler o. lign. Der er mange timers underholdning og lækker sex

Anmeld

25. november 2011

Tona

Hasselnødden skriver:

Hvad med lidt ala "Så hatten passer" - I skriver alle jeres frække ønsker ned og blander det i en hat - eller i to hatte/skåle etc.. og så tager I en op hver som den anden skal gøre/modtage..

Har ikke selv forsøgt med det, men det var lige det der poppede op... happy humping

Ha ha... "happy humping" ...der fik jeg lige griner på for hårdt over det udtryk  

Anmeld

25. november 2011

Hasselnødden

Amandas-mor skriver:

Ha ha... "happy humping" ...der fik jeg lige griner på for hårdt over det udtryk  

Hov du, du burde slet ikke være i stand til at taste på tastaturet - ind i seng med dig igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.