Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DKA skriver: Har en rød reima i 98, ku det have int.?
Har en rød reima i 98, ku det have int.?
Jeg har en til salg: https://www.baby.dk/debat/135795pi1/toej--piger/color-kids-flyverdragt-i-str--92--98.aspx
LotteN skriver: Jeg søger en flyverdragt i str. 98 - gerne Hummel. Men skriv hvad du har og med pris og billed og så vurderer jeg lige
Jeg søger en flyverdragt i str. 98 - gerne Hummel. Men skriv hvad du har og med pris og billed og så vurderer jeg lige
Colour kids str. 98, den er brugt meget lidt. Slet ikke vasket, så kunne måske trænge til det (skal nok gøre det) Ellers som ny og med hætte!100 kr. Midtjylland.
Georgia skriver: Colour kids str. 98, den er brugt meget lidt. Slet ikke vasket, så kunne måske trænge til det (skal nok gøre det) Ellers som ny og med hætte!100 kr. Midtjylland.
LotteN skriver: kan jeg få dig ti lat måle den indvendige benlængde?Hvordan synes du den er mht vandtæt?Hvor i midtjyland bor du?
kan jeg få dig ti lat måle den indvendige benlængde?Hvordan synes du den er mht vandtæt?Hvor i midtjyland bor du?
Jeg bor i Silkeborg, vi har ingen problemer haft med den! Jeg måler lige senere.
Georgia skriver: Jeg bor i Silkeborg, vi har ingen problemer haft med den! Jeg måler lige senere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128