Problemer om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Alexander071106sMor

Jeg har termin om 4 uger, og er begyndt at have MANGE problemer når jeg sover om natten..

Jeg har jo i lang tid skulle tisse 1-5 gange hver nat, og har kun kunne ligge på siden.

Men de sidste par nætter har jeg ikke kunnet ligge på siden uden det gør ondt (ved underlivet og lysken), og på rykken kan jeg absolut ikke.

Når jeg drejer mig, jager det heeelt vildt i begge sider også selvom jeg ligger med to store puder mellem benene.

Nogle der har et godt råd eller to? Synes der er lidt lang tid til 4 uger, hvis jeg ikke får min nattesøvn allerede fra nu når lillepigen kommer.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

SussieThyssen

Jeg har termin om 4 uger, og er begyndt at have MANGE problemer når jeg sover om natten..

Jeg har jo i lang tid skulle tisse 1-5 gange hver nat, og har kun kunne ligge på siden.

Men de sidste par nætter har jeg ikke kunnet ligge på siden uden det gør ondt (ved underlivet og lysken), og på rykken kan jeg absolut ikke.

Når jeg drejer mig, jager det heeelt vildt i begge sider også selvom jeg ligger med to store puder mellem benene.

Nogle der har et godt råd eller to? Synes der er lidt lang tid til 4 uger, hvis jeg ikke får min nattesøvn allerede fra nu når lillepigen kommer.....

Du har uden tvivl noget bækkenløsning, der generer dig. 

Gør det at du lægger kun én pude mellem benene, sådan at dit øverste ben bliver hævet i højde med hoften, og ikke synker nedad mod det nederste knæ.
Det er rigtigt øv..men der kan også være lidt for mange puder.

Brug evt også andre puder, her og der, så du kommer til at ligge bedre.
Det er pokkers ubehageligt..jeg har haft BL i alle 3 graviditeter og kan godt huske hvor slemt det var de sidste uger.
Du må godt tage lidt smertestillende til natten, hvis det er, så du kan få lidt ro.
Men ellers er der ikke så meget man kan gøre.
Du kan evt gå i varmtvandsbassin, ikke for at svømme, men for afspænding, og massage er også rigtigt godt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. november 2011

HeidiØ

Åh hvor lyder det træls og kan godt nikke genkendende til det. Som Sussie skriver, så en pude mellem benene.. hvis du har købt en ammepude, er den rigtig god til det!! Jeg håber det ku hjælpe dig lidt! Det er bare så træls at ha ondt og især om natten!

Anmeld

25. november 2011

HeidiØ

Åh hvor lyder det træls og kan godt nikke genkendende til det. Som Sussie skriver, så en pude mellem benene.. hvis du har købt en ammepude, er den rigtig god til det!! Jeg håber det ku hjælpe dig lidt! Det er bare så træls at ha ondt og især om natten!

Anmeld

25. november 2011

SussieThyssen

Nå det ser da ud til, der sker lidt "sjove" ting i denne tråd rent tekstmæssigt..da jeg trykkede på send, kom kun det halve af mit indlæg med..til gengæld er der to af ovenstående

Anmeld

25. november 2011

Alexander071106sMor

Øv Hvor surt at det er bækkenkøsning.. tak for rådet, vil forsøge med en pude i stedet for to og så puder omkring mig også 1000 tak for hjælpen

Anmeld

25. november 2011

Alexander071106sMor

Er det også defor (pga bækkenløsning) at det hør heeelt vildt ondt når jeg bevæger mig efter at have siddet lidt? Og at der kommer stik og jag når jeg sidder?

Anmeld

25. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

ttcaroe@gmail.com skriver:

Er det også defor (pga bækkenløsning) at det hør heeelt vildt ondt når jeg bevæger mig efter at have siddet lidt? Og at der kommer stik og jag når jeg sidder?

Det tror jeg godt jeg tør, at sige ja til  Jeg har selv bækkenløsning og samme problemer med nattesøvnen som dig. Jeg er bare ikke så langt henne som dig endnu.

Håber du får lov at få lidt nattesøvn igen

Anmeld

25. november 2011

Carslund

Jeg vil bare sige at vi sidder i samme vogn.... Det er forfærdeligt.

pøj pøj!!!!!!

Anmeld

26. november 2011

Alexander071106sMor

rikkeregnbue skriver:

Det tror jeg godt jeg tør, at sige ja til  Jeg har selv bækkenløsning og samme problemer med nattesøvnen som dig. Jeg er bare ikke så langt henne som dig endnu.

Håber du får lov at få lidt nattesøvn igen

ØV

Men det er rart at vide, at jeg ikke er alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.