Kan det passe? ang. SU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

baby012

132319 skriver:

De er klar i den alder

Min datter var 10 måneder og det var et helvede, fordi hun var blevet for vant til at være hjemme.

...I øvrigt har man jo som studerende ofte korte dage og de små sover jo til middag så det er ikke ret mange vågne timer, de er der

Det er jeg virkelig glad for at høre havde godt nok dårlig samviggtighed i starten fordi at jeg kun havde et halvt år med hende, men andet var ikke muligt .. tror nu også det er en fordel at man ikke venter til de er et helt år som der er mange der gør  

fødte du også i januar eller hvordan ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

132319

gravid20 skriver:

Det er jeg virkelig glad for at høre havde godt nok dårlig samviggtighed i starten fordi at jeg kun havde et halvt år med hende, men andet var ikke muligt .. tror nu også det er en fordel at man ikke venter til de er et helt år som der er mange der gør  

fødte du også i januar eller hvordan ?  

Nej, jeg fødte den 11. december med havde oprindeligt først termin den 21. januar.

Derfor fik jeg først barselsklip fra januar men det passede mig helt fint.

Var til eksamen da min søn var 1 måned gammel, da jeg lige skulle gøre semesteret færdigt

Anmeld

25. november 2011

baby012

Nej, jeg fødte den 11. december med havde oprindeligt først termin den 21. januar.

Derfor fik jeg først barselsklip fra januar men det passede mig helt fint.

Var til eksamen da min søn var 1 måned gammel, da jeg lige skulle gøre semesteret færdigt

sejt gået at du tog til eksamen så kort tid efter

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Du får 2x4500 krs SU OG 5400krs SU-Lån hvis du er enlig forsørger og bor selv.

MEN. Hvis du er på barsel får du ingen tillæg og heller ikke højere su end den almindelige. Det er først efter barsel at de beløb der træder i kraft.

Nu er jeg ikke med, min datter er 2 år, og jeg er alene, og overvejer og begynde og læse.

Så kan jeg vel ikke få dobbelt SU plus forsøgertillæg? 

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Du får 2x4500 krs SU OG 5400krs SU-Lån hvis du er enlig forsørger og bor selv.

MEN. Hvis du er på barsel får du ingen tillæg og heller ikke højere su end den almindelige. Det er først efter barsel at de beløb der træder i kraft.

Jeg er ikke på barsel, skal ikke på barsel, overvejer og begynde og læse, og er alene med min datter på 2 år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.