Barnevogn søges - gerne i østjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
535 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min svigerinde står og mangler en barnevogn, som hun kan bruge til at stille hos mine forældre og senere bruge i dagpleje.

Hun vil max betale 1000 kr for den. 

Hun bor i Randers, men er villig til at køre efter den.

Håber, der er nogen, der har en til salg. 

Mvh PT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

louisevl

Jeg har engang købt en brio barnevogn, som jeg skulle bruge til altanbarnevogn...Men vi er nu flyttet og har får faktisk ikke brug for den...Jeg har købt den brugt engang, så den er selvfølgelig slidt, men i rimelig god stand...Men hun kan købe den for 750.- Jeg bor godt nok i nordjylland, men kommer til Randers engang imellem, da jeg har familie der...

Anmeld

25. november 2011

Dot D

PT skriver:

Min svigerinde står og mangler en barnevogn, som hun kan bruge til at stille hos mine forældre og senere bruge i dagpleje.

Hun vil max betale 1000 kr for den. 

Hun bor i Randers, men er villig til at køre efter den.

Håber, der er nogen, der har en til salg. 

Mvh PT

Vi har en Emmaljunga, vi ikke bruger mere. Den er forholdsvis fin, den er falmet på kalechen, men det bliver Emmaljunga desværre, når de blibver brugt godt. Ellers er der lidt rust ved den ene fjeder ved et hjul, ellers fin. Vi har også lift dertil...

Og er til at handle med, da vi som sagt ikke skal bruge den mere

Anmeld

25. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
louisevl skriver:

Jeg har engang købt en brio barnevogn, som jeg skulle bruge til altanbarnevogn...Men vi er nu flyttet og har får faktisk ikke brug for den...Jeg har købt den brugt engang, så den er selvfølgelig slidt, men i rimelig god stand...Men hun kan købe den for 750.- Jeg bor godt nok i nordjylland, men kommer til Randers engang imellem, da jeg har familie der...

Tak for svar. Jeg giver beskeden videre til hende

Anmeld

25. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dot D skriver:

Vi har en Emmaljunga, vi ikke bruger mere. Den er forholdsvis fin, den er falmet på kalechen, men det bliver Emmaljunga desværre, når de blibver brugt godt. Ellers er der lidt rust ved den ene fjeder ved et hjul, ellers fin. Vi har også lift dertil...

Tak for svar. Jeg giver straks beskeden videre til hende

Anmeld

25. november 2011

PT

Profilbillede for PT
louisevl skriver:

Hej.

Er det muligt for dig at sende mig nogle billeder af barnevognen? Evt på mail? sender lige en pb med min mail adresse

Anmeld

25. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dot D skriver:

Hej.

Er det muligt for dig at sende mig nogle billeder af den og en pris? Jeg sender lige min mail adresse på en pb, hvis det er lettere for dig. 

Anmeld

25. november 2011

louisevl

PT skriver:

Hej.

Er det muligt for dig at sende mig nogle billeder af barnevognen? Evt på mail? sender lige en pb med min mail adresse

Så er der sendt billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.