Ting til min lille pige har interesse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. november 2011

Tona

Nu får jeg sikkert hug....

Men jeg ville aldrig kunne få mig til at lave sådan en offentlig "tiggetråd" under kategorien bortgives.

Et er, at man søger en enkelt ting el. at man selv kigger på "bortgives annoncer" for at se om man kan være heldig at finde noget man kan bruge.
Men lige frem at annoncere efter "Alt til en lille pige" synes jeg faktisk er ret usmageligt.

/Winnie

Ej come on...det er der da så tit nogen som gør. Og vi der plejer at være mange som gerne vil hjælpe. Det er da helt normalt herinde.

Jeg går ikke ud fra at man laver sådan et indlæg med mindre man har brug for tingene og pengene er små. Og det er jo en ærlig sag og ikke noget at skamme sig over. Jeg kender selv alt for godt til at pengene er små. Og det er vel noget af det bedste ved baby.dk at vi kan hjælpe og støtte hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Tona

l.kjoeller skriver:

jeg tager gerne imod hvad jeg kan være heldig med kommer min vej , til min lille pige der kommer i april

Nu bor jeg godt nok i Vejen, så det er jo et stykke vej, men du kan hente lidt tøj og forskelligt hjemme ved mig hvis du har mulighed

Anmeld

25. november 2011

foto på lærred

Hej TS

Tænker at mødrehjælpen eller genbrugsbutikker sikkert er billigere i længen. Her skal du jo betale for porto og hos Mødre hjælpen eller lign kan du få tingene til en meget billig penge, så tror i længden det bliver billigere.

Ellers kan du evt. søge på den blå avis under dit post nr. og se om der kommer noget frem, der er jo rigtig tit nogle der sælger tøj for 5-10 kr. stykket.

Husk ikke at købe alt for meget i de mindste størrelse.

Anmeld

25. november 2011

l.kjoeller

I får alle sammen tak for støtte og råd

Anmeld

25. november 2011

l.kjoeller

Amandas-mor skriver:

Nu bor jeg godt nok i Vejen, så det er jo et stykke vej, men du kan hente lidt tøj og forskelligt hjemme ved mig hvis du har mulighed

Det er rigtig sødt af dig. det er lige om jeg kan finde køre lejlighed dog . men i så fald hører du lige fra mig. indtil videre 1000 tak

Anmeld

25. november 2011

Tona

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&id=500

Her er adressen til Mødrehjælpens Genbrugsbutik i Horsens. Det er rigtig fint tøj, udstyr osv og utroligt billigt

Anmeld

25. november 2011

Tona

l.kjoeller skriver:

Det er rigtig sødt af dig. det er lige om jeg kan finde køre lejlighed dog . men i så fald hører du lige fra mig. indtil videre 1000 tak

Det var så lidt, du kan bare sige til hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.