:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Anonym trådstarter

Min dejlige prinsesse har det med at hoste ret ofte ! Det ikke fordi hun er kold for hun får nok med tøj på og forkølet virker hun heller ikke til at være ramt af for hun små hoster tit og har gjort det i nogle uger .. der kommer ikke slim eller andet lign med op, bare tør hoste, når hun hoster et det bare en kort host 1-3 gange og nogen gange kan det lyde lidt voldsomt....... jeg bryder mig ikke om det.. hun er kun lige blevet 4 mdr og hun er ellers sund og rask, men den hoste gør mig bekymret, nogen bud ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu er mine børn lidt ældre og de hoster også begge to. Der er rigtig mange som hoster og måske har din trold også fået lidt virus som hosteri.

God bedring

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Nu er mine børn lidt ældre og de hoster også begge to. Der er rigtig mange som hoster og måske har din trold også fået lidt virus som hosteri.

God bedring

det er normalt nok så ?

Anmeld

25. november 2011

_-Kathrine-_

En måned efter Villads fik sin 3 mdr's vaccine begyndte han også at hoste... og kunne slet ikke forstå hvorfor han blev ved og ved... Fik ham tjekket hos lægen og fik beskeden "Det er fordi han kan"... Det kan være det er det samme hos din lille pige, der har fundet ud af at hun kan sige den lyd...! Men få det tjekket for en sikkerheds skyld!

Anmeld

25. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

det er normalt nok så ?

Ja, det er meget normalt, at de hoster lidt. Men hvis du er utryg synes jeg, at du skal kontakte din læge og evt. få vedkommende til, at lytte på din trold.

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ja, det er meget normalt, at de hoster lidt. Men hvis du er utryg synes jeg, at du skal kontakte din læge og evt. få vedkommende til, at lytte på din trold.

mange tak for det

Anmeld

25. november 2011

Lilje82

Hvis du er bekymret, så giv lægen et kald, det skader i hver fald ingen.

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

En måned efter Villads fik sin 3 mdr's vaccine begyndte han også at hoste... og kunne slet ikke forstå hvorfor han blev ved og ved... Fik ham tjekket hos lægen og fik beskeden "Det er fordi han kan"... Det kan være det er det samme hos din lille pige, der har fundet ud af at hun kan sige den lyd...! Men få det tjekket for en sikkerheds skyld!

hehe skægt.. fordi H*N kan.. det da ret sødt men gir det en lille uges tid mere og ser .. ihvertfald tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.