sex og lyst under menstruation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.771 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger....

Et ganske simpel spørglsmål, jeg faktisk har tænkt længe over hvordan andre har det med det. Jeg har under min menstruation enorm meget lyst til sex mend e ter faktisk aldrig vi dyrker sex i den periode. Hvordan har I andre det med det?? Og hvis I dyrker sex hvordan gør i så?? jeg tænke rmed blod og slim?? Er endelig ikke fordi vi er pivet herhjemme med sådan noget men tror bare aldrig vi er kommet igang med at prøve det selvom jeg har mit lort.

Kan man bruge tampon mens man har sex?? Er jeg faktisk lidt i tvilv om.....

Håber nogle ved noget som jeg ikke ved.....

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har aldrig selv prøvet det, for jeg synes det lyder vildt klamt.

Men ved at en af mine veninder engang gjorde det med tampon i, og den skulle hun på sygehuset og have fjernet, så dårlig idé.

Anmeld

25. november 2011

Granice

Hej

Jeg har det næsten på samme måde som dig, lige i staten og i slutningen af perioden har jeg enormt meget lyst til sex.

Jeg har til alt hel fundet en mand, der ikke liige som mig ser på at det er ulækkert at jeg bløder som jeg selv synes det er, men han siger det er jo natureligt.

Det gør så at hvis jeg har rigtigt meget lyst til sex, har vi sex.

Jeg tager et varmt bad først og får det værste skyllet væk og varmen er med til at tilbage holde blodet lidt, og så bare håndklæde i sengen, har ikke så meget forspil med hvor han røre mig direkte derned, men andet og når vi så er klar trænger han bare ind i mig.

Vil godt sige at personligt synes jeg det er dejligt, og lidt andre følelser end normalt.

Og så går vi i bad efter sex.

Anmeld

25. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej Piger....

Et ganske simpel spørglsmål, jeg faktisk har tænkt længe over hvordan andre har det med det. Jeg har under min menstruation enorm meget lyst til sex mend e ter faktisk aldrig vi dyrker sex i den periode. Hvordan har I andre det med det?? Og hvis I dyrker sex hvordan gør i så?? jeg tænke rmed blod og slim?? Er endelig ikke fordi vi er pivet herhjemme med sådan noget men tror bare aldrig vi er kommet igang med at prøve det selvom jeg har mit lort.

Kan man bruge tampon mens man har sex?? Er jeg faktisk lidt i tvilv om.....

Håber nogle ved noget som jeg ikke ved.....

Knus herfra

Du må endelig ikke gøre det med tampon i..som en anden skriver, så kan det gå helt galt med det.

Personligt, har jeg altid syntes det var en utrolig klam affære med sex under mens

Men jeg kender godt til den seksuelle lyst..især lige dagene omkring det starter

Men det har vi så løst ved at jeg netop brugte tampon..og så hyggede vi løs..dog uden samleje..og det er gået fint på den måde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. december 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har det på samme måde...

Jeg har en enorm lyst, når jeg har det månedlige...

Har fundet en kæreste, som ikke er vild med sex når man har det, så må jeg acceptere... Han vil ikke engang lege, da han finder mig nærmest "klam"...Eller måske formuleret forkert..han kan ikke tænke på andet end jeg bløder,,,

Det kan godt give nogle konflikter nogle gange..

Anmeld

14. december 2011

Nemesis

Har en mand der er helt ligeglad. en pakke vådservietter og et håndklæde hvis det er rigtig slemt men ellers er det faktisk ikke meget det sviner.

Jeg bruger så tampon indtil vi går i seng så er der ligesom ikke så meget der sidder.

Så går vi i bad sammen bagefter :-)

Anmeld

15. december 2011

Hasselnødden

Har prøvet en enkelt gang og det er simpelthen for ulækkert, så der står jeg af. Men ja sexlysten er stor, men den klarer jeg med en tampon og en vibrator. Der er ikke noget, der behøves at trænge ind og manden har heller ingen interesse under mens. Så her er det som fod i hose. Jeg ved ikke hvad han syntes om sex under mens. Men idet at jeg ikke tænder på det eller syntes det er frækt, så tager han det vel bare som det er - min dejlige husbond

Anmeld

25. december 2011

FrkZier

altså herhjemme er han ligeglad med at jeg bløder.. jeg har stadig lyst til sex under min mens.. vi vælger så bare at gå i bad sammen og gør det der, det har jeg det bedst med

Anmeld

25. december 2011

B&J

jeg har også mega lyst her hjemme når jeg har mens. men manden vil ikke øv øv, men pyt jeg tænker ikke så meget på det men bløder dog heller ikke så meget

Anmeld

25. december 2011

Muffinmus

nope, for nasty til mig og min mand synes det er klamt, så vi kan sagtens holde pause de sølle 5 dages tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.