Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
endelig er jeg kommet over de 12 uger, det er en milepæl for mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk baby hule !
Kan godt forstå du er glad over at være nået til uge 13, så der kun 28 uger endnu
Benjamins'mor skriver: Tillykke, hvis man kan sige det. Og rigtigt fin babyhule.. Min var slet ikke sådan, hehe, man kunne først se jeg var gravid i omkring uge 20, og jeg er altså ikke overvægtig.
Tillykke, hvis man kan sige det. Og rigtigt fin babyhule.. Min var slet ikke sådan, hehe, man kunne først se jeg var gravid i omkring uge 20, og jeg er altså ikke overvægtig.
taaak Det er også lidt en dejlig beskræftigelse i at den lille leve og vokser selvom min vægt falder
LilleLene skriver: endelig er jeg kommet over de 12 uger, det er en milepæl for mig
Ihh tillykke og hvor dejligt!!!
LilleLene skriver: taaak Det er også lidt en dejlig beskræftigelse i at den lille leve og vokser selvom min vægt falder
gravid20 skriver: Smuk baby hule ! Kan godt forstå du er glad over at være nået til uge 13, så der kun 28 uger endnu
Ja det er dejligt, nu glæder jeg mig bare til scanning på tirsdag, så jeg kan se at min lille bebs har det godt
MissBee skriver: Ihh tillykke og hvor dejligt!!!
taaak, ja det er super lækkert
Benjamins'mor skriver: Træls.
Træls.
ja helt vildt, så glæder mig til scanning tirsdag, så jeg kan se om den har det godt
LilleLene skriver: ja helt vildt, så glæder mig til scanning tirsdag, så jeg kan se om den har det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128