Update på......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Lilje82

min tideligere tråd omkring mine men fra fødslen:

https://www.baby.dk/debat/145417pi1/ordet-er-frit/er-det-ikke-bare-lidt-okay-at-----------.aspx

Jeg har i dag fået brev fra sygehuset om at jeg har den hudlidelse som lægen omtalte ved mit sidste besøg Den kaldes lichen sclerosus et arthropicus (der findes ikke et dansk ord for det, men det betyder irritable slimhinder)

Jeg skal forsætte med behandlingen som hun gav mig, og så skal jeg til undersøgelse igen til januar, så må jeg se hvad de siger til den tid, om jeg forsat jeg skal smøre mig ud i fremtiden eller hvad det betyder for fremtiden.

Men positivt er at da jeg var ved fys i sidste uge, var mit bækken blevet stærkere, så skal blive ved med den intense træning og så se hende igen til januar.

Godt det er på grund af min skønne søn det er kommet alt det her, for så er der da kommet noget godt ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

2721

Læste dit andet indlæg og hvor er det dejligt at der er en fremgang, for det lyder godt nok hårdt

Anmeld

24. november 2011

Lilje82

Puslingen skriver:

Læste dit andet indlæg og hvor er det dejligt at der er en fremgang, for det lyder godt nok hårdt

Tak - Det er også hårdt og ikke mindst for privatlivet, men har heldigvis en sød og forstående kæreste.

Anmeld

24. november 2011

2721

Lilje82 skriver:

Tak - Det er også hårdt og ikke mindst for privatlivet, men har heldigvis en sød og forstående kæreste.

Det kan jeg godt forstå
Det er guld værd at have en forstående kæreste

Anmeld

25. november 2011

Lilje82

Puslingen skriver:

Det kan jeg godt forstå
Det er guld værd at have en forstående kæreste

Det er det nemlig

Anmeld

25. november 2011

DK

Dejligt at der trods alt nu er sat ord på hvad der er i vejen. Jeg håber at det i januar ser meget bedre ud og at den creme du har fået vil hjælpe meget!

Anmeld

25. november 2011

Maria-s

du får lige en  herfra. Håber det kun kommer til at gå fremad nu....

Anmeld

25. november 2011

Lilje82

DK skriver:

Dejligt at der trods alt nu er sat ord på hvad der er i vejen. Jeg håber at det i januar ser meget bedre ud og at den creme du har fået vil hjælpe meget!

Anmeld

25. november 2011

Lilje82

Maria-s skriver:

du får lige en  herfra. Håber det kun kommer til at gå fremad nu....

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.