Ja! jeg er gået hen og blevet rigtig nervøs i forhold til uønsket graviditet simpelthen fordi jeg allerede lige har fået mit første barn! Jeg har i rigtig lang tid gået og døjet med laaaaaange blødninger og derfor har jeg ikke esket med min kæreste i 4 mdr.. Men her for 3 dage siden stoppede min blødning så lige med et, og det skulle FEJRES! så uden at tænke over konsekvenserne ved det eller bruge gummi ville vi som begge parner Nyde det, 'præventionen' herhjemme er kondom da jeg er meget følsom overfor præventioner.. Men idag kom det simpelthen IKKE på da vi til at starte med bare elskede på en anden måde og så wupti, så tænkte man ikke anderledes over konsekvensserne.. Og nu sidder jeg tilbage med en dårlig smag i munden og er rigtig ked.. jeg håber ikke at jeg er gået hen og blevet gravid nu, selvom chancen kan være lige så lille som stor, så kan jeg bare ikke være andet end nervøs. Vi begge vil gerne lige give det et par år endnu, men ærligt så kan vi heller ikke gå igennem en abort, /; så piger? kan jeg tage det helt roligt eller har jeg grund til at være bange ?
Anmeld