puha ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. november 2011

wmillapigenw

så hopper man i gravidtets bukserne! kan ikke holde ud at have mine egen bukser på længere! der er kun et enkelt par bukser jeg kan holde ud til at gå i og det er mine jogging/binde bukser! alt der hedder cowboy bukser eller ligende det presser og irretere når jeg bruger det! :b

er 21+5 uger henne nu, så det er vist også på tide jeg hopper i de bukser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Mor til Frederic og Freya

wmillapigenw skriver:

så hopper man i gravidtets bukserne! kan ikke holde ud at have mine egen bukser på længere! der er kun et enkelt par bukser jeg kan holde ud til at gå i og det er mine jogging/binde bukser! alt der hedder cowboy bukser eller ligende det presser og irretere når jeg bruger det! :b

Det er vist forskelligt fra kvinde/mave til kvinde/mave, hvornår man må trække i dem...

Med frederic for over 3 år siden, brugte jeg ikke nogen ventebukser og regner heller ikke med det denne gang...

Er selv i uge 19 med nr.2 og har stort set ingen rigtig mave endnu. Men den er super aktiv, så der er noget derinde...

Anmeld

24. november 2011

Wimmie

wmillapigenw skriver:

Jeg var "vokset ud" af mine jeans allerede i uge 12  

Så var det heldigvis sommer og jeg havde masser og nederdele, sommerbukser og kjoler, men da jeg ramte uge 20 måtte jeg også have ventebukser 

Anmeld

24. november 2011

Koen.

vær du glad for du har kunne vente så længe Første gang måtte jeg i ventebukserne 19+ og denne gang 7+

Anmeld

24. november 2011

Koen.

vær du glad for du har kunne vente så længe Første gang måtte jeg i ventebukserne 19+ og denne gang 7+

Anmeld

24. november 2011

Sujan

Jeg er også for længst hoppet i nederdel og løse bukser... er 22+4.

I en kort periode gik jeg faktisk i cowboybukser, hvor jeg ikke lukkede dem

Men hvis man er meget glad for sine cowboybukser har jeg set man kan købe sådan en dims man sætter i lukningen og derved kan bruge dem lidt længere... skide smart

Anmeld

24. november 2011

lukasmor

Puha.. I uge 12 kunne jeg ikke strække den længere så glæd dig over at du har kunne bruge dine bukser så længe

Anmeld

25. november 2011

wmillapigenw

Mor til Frederic skriver:

Det er vist forskelligt fra kvinde/mave til kvinde/mave, hvornår man må trække i dem...

Med frederic for over 3 år siden, brugte jeg ikke nogen ventebukser og regner heller ikke med det denne gang...

Er selv i uge 19 med nr.2 og har stort set ingen rigtig mave endnu. Men den er super aktiv, så der er noget derinde...

det er da heldig for dig at du har kunnet beholde dine bukser hele vejen igennem

& ja det er jo forskellig for ingen vokser ens

Anmeld

25. november 2011

wmillapigenw

Wimmie skriver:

Jeg var "vokset ud" af mine jeans allerede i uge 12  

Så var det heldigvis sommer og jeg havde masser og nederdele, sommerbukser og kjoler, men da jeg ramte uge 20 måtte jeg også have ventebukser 

haha, ja der var du heldig at du kunne bruge det  

& det er dejligt at kunne vente til nu med at købe nogle

Anmeld

25. november 2011

Nessie

Bløde ventebukser er nu også behagelige at have på

Jeg kunne ikke passe almindelige bukser fra ca. uge 12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.