Glædelse men også nervøs på samme tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. november 2011

pemiro

Ja så er jeg blevet indkaldt til nf og det skal ske imorgen..
Glæder mig til at se lille bebs, men er samtidig så bange for at noget er galt. Går i også med den frygt? Glæder mig bare til at se at den har det fint og spræller rundt

God aften til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

Ja så er jeg blevet indkaldt til nf og det skal ske imorgen..
Glæder mig til at se lille bebs, men er samtidig så bange for at noget er galt. Går i også med den frygt? Glæder mig bare til at se at den har det fint og spræller rundt

God aften til jer derude

Som jeg siger, det skal nok gå

Anmeld

28. november 2011

M&R

Hej:-)
jeg var afsted i fredags og det var en helt fantastisk oplevelse. Men skal afsted imorgen igen så nu er jeg lidt nervøs. Ellers havde jeg ikke tænkt på det som sådan. Men vi håber på det bedste:-)

Anmeld

28. november 2011

pemiro

M&R skriver:

Hej:-)
jeg var afsted i fredags og det var en helt fantastisk oplevelse. Men skal afsted imorgen igen så nu er jeg lidt nervøs. Ellers havde jeg ikke tænkt på det som sådan. Men vi håber på det bedste:-)

Hvordan kan det være du skal afsted igen? Var du ikke langt nok?

Mit gik forrygende, ved slet ikke hvorfor jeg var så nervøs hehe.. Typisk med de hormoner altså

Anmeld

28. november 2011

M&R

pemiro skriver:

Hvordan kan det være du skal afsted igen? Var du ikke langt nok?

Mit gik forrygende, ved slet ikke hvorfor jeg var så nervøs hehe.. Typisk med de hormoner altså

jamen fordi jeg ikke er langt nok henne, og hunne ville være hundred procent sikke da jeg havde en søster som døde af en hjertefejl... det er os rigtig dejligt at de er så opmærksomme, men så får man jo pludselig tre dage mere at tænke i.... så nu håber vi bare alt er okay imorgen.... så satser på de nervøse trækninger os bare er homoner

Anmeld

28. november 2011

pemiro

M&R skriver:

jamen fordi jeg ikke er langt nok henne, og hunne ville være hundred procent sikke da jeg havde en søster som døde af en hjertefejl... det er os rigtig dejligt at de er så opmærksomme, men så får man jo pludselig tre dage mere at tænke i.... så nu håber vi bare alt er okay imorgen.... så satser på de nervøse trækninger os bare er homoner

Jeg er sikker på alt er ok derinde i mavsen
Og ja det er 100% bare hormonerne der gør en nervøs.. Jeg rr sikker på jeg vil være nervøs ved hver scanning.. Også selvom jeg kommer til at mærke bebs på et tidspunkt..

Anmeld

30. november 2011

M&R

pemiro skriver:

Jeg er sikker på alt er ok derinde i mavsen
Og ja det er 100% bare hormonerne der gør en nervøs.. Jeg rr sikker på jeg vil være nervøs ved hver scanning.. Også selvom jeg kommer til at mærke bebs på et tidspunkt..

Og du fik ret
baby er dejlig sund og rask så nu venter vi bare på at jeg kan mære den:-) så spændende. Og tror du har ret men man er heller ik en rigtig mor hvis man ik er nervøs:-)

Anmeld

30. november 2011

pemiro

M&R skriver:

Og du fik ret
baby er dejlig sund og rask så nu venter vi bare på at jeg kan mære den:-) så spændende. Og tror du har ret men man er heller ik en rigtig mor hvis man ik er nervøs:-)

Jeg tænker også bare at kroppen forbereder til at blive mor haha..
Hvornår bør man begynde at mærke liv egentligt?

Anmeld

30. november 2011

M&R

pemiro skriver:

Jeg tænker også bare at kroppen forbereder til at blive mor haha..
Hvornår bør man begynde at mærke liv egentligt?

Ja lige præcis:-D jamen min sviger inde er 3 ugere længere henne end jeg godt nok med nr tre barn. Men hun kan mærke liv nu og hun sagde at første gang er mellem uger 16 og 18. så der er jo ik så lang tid til selv om jeg syntes det føles som en krig:-):-)

Anmeld

30. november 2011

pemiro

M&R skriver:

Ja lige præcis:-D jamen min sviger inde er 3 ugere længere henne end jeg godt nok med nr tre barn. Men hun kan mærke liv nu og hun sagde at første gang er mellem uger 16 og 18. så der er jo ik så lang tid til selv om jeg syntes det føles som en krig:-):-)

Uh spændende.. Så kan jeg mærke det om en tre ugers tid hvis jeg er heldig kunne da være fantastisk lige til jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.