måder at tilberede andebryst på? (svar hurtigt ;o) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.824 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Anonym trådstarter

Arg jeg troede da det stod på andebrystet når man køber det hvordan den skal tilberedes, hvor længe osv...  Hvis der er noget jeg ikke er så er det go i et køkken. Og nu står jeg her og har lovet min kære mand og han kammerat andebryster til a-mad...  Jeg føler mig sååå dum...  Så HJÆLP hvordan kan jeg lave disse to dejlige andebryset super gode og gøre mine to mænd her glade.  

Håber virkelig der er nogle kloge kogekoner, der kan hjælpe mig lidt her... for jeg er bare helt på herrens mark...

Nem men go opskrift søges.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Arg jeg troede da det stod på andebrystet når man køber det hvordan den skal tilberedes, hvor længe osv...  Hvis der er noget jeg ikke er så er det go i et køkken. Og nu står jeg her og har lovet min kære mand og han kammerat andebryster til a-mad...  Jeg føler mig sååå dum...  Så HJÆLP hvordan kan jeg lave disse to dejlige andebryset super gode og gøre mine to mænd her glade.  

Håber virkelig der er nogle kloge kogekoner, der kan hjælpe mig lidt her... for jeg er bare helt på herrens mark...

Jeg ville stege andebrystet af på panden på begge sider..Også i ovnen til det er 65 grader også trække 5 min.. så er det ikke så tørt... lækkert

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg ville stege andebrystet af på panden på begge sider..Også i ovnen til det er 65 grader også trække 5 min.. så er det ikke så tørt... lækkert

Hvor længe skal det stege på panden`? og ca. hvor længe i ovnen? Kan man bedømme den uden stegetermometer. TUSIND MANGE TAK

Anmeld

24. november 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Hvor længe skal det stege på panden`? og ca. hvor længe i ovnen? Kan man bedømme den uden stegetermometer. TUSIND MANGE TAK

bare så der er en stegteskorpe.. f.eks skal skindet være lidt sprødt.. det er ca. 20-25 min i ovnen ved 190 grader... 

Anmeld

24. november 2011

M (:

Anonym skriver:

Stegt andebryst:
Rids skindet i tern og gnid det med salt og peber.
Brun andebrystet på en pande med skindsiden nedad i 6-8 min.
Vend kødet og steg videre til kødet er gennemstegt. Kødet er gennemstegt, når kødsaften er klar og gennemsigtig, og kødet ikke længere er rødt. Lad til sidst kødet hvile under alufolie ca. 15 min. 

Eller følg linket herunder, hvor Gordon Ramsey viser, hvordan man steger det perfekte andebryst - det er en cookalong (:

http://sondagsavisen.dk/2009/42/youtube-kitchen-saadan-steger-du-det-perfekte-andebryst.aspx

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

bare så der er en stegteskorpe.. f.eks skal skindet være lidt sprødt.. det er ca. 20-25 min i ovnen ved 190 grader... 

okay suuuper tak

Anmeld

24. november 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

okay suuuper tak

velbekomme

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Stegt andebryst:
Rids skindet i tern og gnid det med salt og peber.
Brun andebrystet på en pande med skindsiden nedad i 6-8 min.
Vend kødet og steg videre til kødet er gennemstegt. Kødet er gennemstegt, når kødsaften er klar og gennemsigtig, og kødet ikke længere er rødt. Lad til sidst kødet hvile under alufolie ca. 15 min. 

Eller følg linket herunder, hvor Gordon Ramsey viser, hvordan man steger det perfekte andebryst - det er en cookalong (:

http://sondagsavisen.dk/2009/42/youtube-kitchen-saadan-steger-du-det-perfekte-andebryst.aspx

Tusind tak  Men er lige gået igang men en andens opskrift. Denne vil jeg da klart prøve i denne kommende juletid  Ved jeg skal lave and en del den kommende tid hi hi. (pga det min mands yndlings ret.)

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Mor-til-asta-09 skriver:

velbekomme

Skal skinsiden være opaf i ovnen? 

Anmeld

24. november 2011

Mor24

Jepz  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.