ahhh..hvorfor er der nogen folk der ikke bare kan holde sin kæft rent ud sagt.....jeg ringede til min moster for at snakke lidt, da min søster og min onkels niece er ude ved hende...ringer glad for at fortælle at elias har gået en meter i dag og så faldet....

...så kommer det fra niecen, ( som i øvrigt ikke har nogen børn) " ja det burde han da også, han er snart 13 mdr..)nå nå nå, tag den louise....så spørger min søster om jeg ikke skal have en lak, corsage, ...nej tak, siger jeg, "jeg har ikke noget der skal spændes ind",, min søster siger så.. " nej sådan går det når man får børn FOR tidligt", slam slam værsgo louise og min søster er lige fyldt 18, og snakker konstant om hun vil have børn inden hun er fyldt 20... og fandeme om hun så ikke siger (jeg kan hører alt dette gennem tlf) "ja hendes bryster skal snart rulle op på curler(dem man laver krøller med)"... undskyld mig...men hva fanden ved hun om det det er flere år siden hun har set mig unden tøj på... jeg er normalt ikke en person, der ku finde på at slå, men hvis hun havde stået foran mig, så tror jeg godt nok hun havde fået en på siden...

dumme respektløse tøs...er jeg bare total følsom, eller holder man ikke bare sådan noget for sig selv.....
Anmeld