ahh..de der ting folk kan sige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. februar 2009

eliasogmor

ahhh..hvorfor er der nogen folk der ikke bare kan holde sin kæft rent ud sagt.....jeg ringede til min moster for at snakke lidt, da min søster og min onkels niece er ude ved hende...ringer glad for at fortælle at elias har gået en meter i dag og så faldet.......så kommer det fra niecen, ( som i øvrigt ikke har nogen børn) " ja det burde han da også, han er snart 13 mdr..)nå nå nå, tag den louise....så spørger min søster om jeg ikke skal have en lak, corsage, ...nej tak, siger jeg, "jeg har ikke noget der skal spændes ind",, min søster siger så.. " nej sådan går det når man får børn FOR tidligt", slam slam værsgo louise og min søster er lige fyldt 18, og snakker konstant om hun vil have børn inden hun er fyldt 20... og fandeme om hun så ikke siger (jeg kan hører alt dette gennem tlf) "ja hendes bryster skal snart rulle op på curler(dem man laver krøller med)"... undskyld mig...men hva fanden ved hun om det det er flere år siden hun har set mig unden tøj på... jeg er normalt ikke en person, der ku finde på at slå, men hvis hun havde stået foran mig, så tror jeg godt nok hun havde fået en på siden... dumme respektløse tøs...er jeg bare total følsom, eller holder man ikke bare sådan noget for sig selv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

eliasogmor

eliasogmor skriver:

ahhh..hvorfor er der nogen folk der ikke bare kan holde sin kæft rent ud sagt.....jeg ringede til min moster for at snakke lidt, da min søster og min onkels niece er ude ved hende...ringer glad for at fortælle at elias har gået en meter i dag og så faldet.......så kommer det fra niecen, ( som i øvrigt ikke har nogen børn) " ja det burde han da også, han er snart 13 mdr..)nå nå nå, tag den louise....så spørger min søster om jeg ikke skal have en lak, corsage, ...nej tak, siger jeg, "jeg har ikke noget der skal spændes ind",, min søster siger så.. " nej sådan går det når man får børn FOR tidligt", slam slam værsgo louise og min søster er lige fyldt 18, og snakker konstant om hun vil have børn inden hun er fyldt 20... og fandeme om hun så ikke siger (jeg kan hører alt dette gennem tlf) "ja hendes bryster skal snart rulle op på curler(dem man laver krøller med)"... undskyld mig...men hva fanden ved hun om det det er flere år siden hun har set mig unden tøj på... jeg er normalt ikke en person, der ku finde på at slå, men hvis hun havde stået foran mig, så tror jeg godt nok hun havde fået en på siden... dumme respektløse tøs...er jeg bare total følsom, eller holder man ikke bare sådan noget for sig selv.....

det er måske bare mig så.....

Anmeld

19. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
jeg kan godt forstå du er en anelse gram i hu Men min erfaring siger mig at det er familie i en nøddeskal - desværre Op med humøret. Npr hun får børn engang, så kan du give tilbage af samme skuffe

Anmeld

19. februar 2009

Fam. Madsen

nej du er bestemt ikke følsom, for sådan noget siger man bare ikke til nogen, man holder det bare for sig selv... hvis man har sådan meninger om en anden person...

håber virkelig du siger noget til hende for hun skal sku ikke have lov til og snakke sådan om dig... om det er så er i misundelse hun siger det eller ej men hun skal da bare have noget afvide..

jeg har også en søster som kommer med en masse kommentar omkring mig og min søn hver gang hun ser os og hun siger det lige op i mit ansigt og selvom at jeg siger at det gøre mig ked af eller giver hende igen af samme skuffe så forsætter hun så nu forsøger jeg og inurare(staves) hende..

Anmeld

19. februar 2009

BellaT

Hmmm, hvis det er famile i en nøddeskal, så vil jeg gerne undvære familie! Hun er giftig! Og tror også hun har lidt for lidt indhold i sit liv...

Anmeld

19. februar 2009

BellaT

Desuden er det helt sikkert jalousi fra begges side. Det er faktisk ret indlysende..

Anmeld

20. februar 2009

Doktor Doolittle

eliasogmor skriver:

Lad være med at bruge tid på det, IGNORER dem og nyd dit dejlige liv
De er bare misundelige, misundelse er en GRIM ting der får GRIMME ting til at komme ud af folks mund
Ved at ignorere deres udtalelser undgår du at de får lov at trække dig ned på deres niveau, og det vil du have det rigtig godt med i længden.
Knus Tina

Anmeld

20. februar 2009

Mathilde

Nej det er ikke bare dig. Jeg ville også blive ked af det og vred!!!
Jeg undrer mig bare lidt over hvad de vil have ud af deres intetsigende kommentarer.... Jeg synes bare de lyder ret barnlige...

Lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet. Og op med humøret. Du ser godt ud og du har en dejlig søn, så pyt med hvad de siger

Anmeld

20. februar 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Altså det lyder da som nogle menensker som jeg ikke ville have i mit liv. Min søster vil mig alt det bedste, og ville aldrig opføre sig sådan overfor mig, gjorde hun det, jamen så tror jeg da at jeg ville sige farvel og tak... Sådanne menensker kan man da ikke bruge til noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.