34+3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Wimmie

Vivian87 skriver:

Så nåede jeg uge 34, og mavsen vokser og vokser sys også den begynder at blive tung efterhånden

Glææææder mig sådan til hun kommer ud

Fin struttende mave 

Men jeg forstår godt hvis du synes den er ved at være tung, og så har du lige nogle uger endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Vivian87

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Lækker babyhule! 

Årh, tusind tak  

Anmeld

24. november 2011

Vivian87

Wimmie skriver:

Fin struttende mave 

Men jeg forstår godt hvis du synes den er ved at være tung, og så har du lige nogle uger endnu 

Ja der er lige lidt tid endnu, og mindre blir hun jo ikke

Anmeld

24. november 2011

Wimmie

Vivian87 skriver:

Ja der er lige lidt tid endnu, og mindre blir hun jo ikke

Hvad er hun skønnet til at veje?

Anmeld

24. november 2011

Vivian87

Wimmie skriver:

Hvad er hun skønnet til at veje?

Sidst jeg var ved jordemor blev hun skønnet til 1800 g, men det er efterhånden 4 uger siden - skal til jordemor igen på onsdag og til vægtskanning fredag, så må vi se hvad de siger der  

Anmeld

24. november 2011

Wimmie

Vivian87 skriver:

Sidst jeg var ved jordemor blev hun skønnet til 1800 g, men det er efterhånden 4 uger siden - skal til jordemor igen på onsdag og til vægtskanning fredag, så må vi se hvad de siger der  

Spændende hvor meget hun så er vokset 

Jeg var til jordemoder for præcis en uge siden da jeg var 35+4 og der blev hun skønnet til ca. 2500 gram 

Anmeld

24. november 2011

Vivian87

Wimmie skriver:

Spændende hvor meget hun så er vokset 

Jeg var til jordemoder for præcis en uge siden da jeg var 35+4 og der blev hun skønnet til ca. 2500 gram 

Jeg kommer også til at være 35+3 når jeg skal til jordemor på onsdag, er rigtig spænt på hvad hun skønner hende til Vi har fået at vide at vi skal regne med hun er lidt større end gennemsnittet, men indtil nu har hun ligget indenfor kurven! 

Anmeld

24. november 2011

Wimmie

Vivian87 skriver:

Jeg kommer også til at være 35+3 når jeg skal til jordemor på onsdag, er rigtig spænt på hvad hun skønner hende til Vi har fået at vide at vi skal regne med hun er lidt større end gennemsnittet, men indtil nu har hun ligget indenfor kurven! 

Ja, det lyder da meget normalt indtil videre 

Det gør nok heller ikke noget hvis de ligger lidt over... Men alt med måde naturligvis; de skal jo helst ikke veje 6 kg når de kommer ud 

Anmeld

24. november 2011

Vivian87

Wimmie skriver:

Ja, det lyder da meget normalt indtil videre 

Det gør nok heller ikke noget hvis de ligger lidt over... Men alt med måde naturligvis; de skal jo helst ikke veje 6 kg når de kommer ud 

Hehe, nej det håber jeg skisme heller ikke hun kommer til  

Anmeld

25. november 2011

Nessie

Flot stor og rund mave , selvom den ser tung ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.