2 gangs fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 2 gangs fødsel

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.427 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. november 2011

bonnie81

hej jeg er lidt nysgerrig jeg fødte 10 dage over tid først gang og nu her 2 gang er jeg lidt spændt på om det bliver før tid denne gang eller over tid igen hvordan gik jeres fødsler??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

TaAsJu

Jeg følger lige med her.. er nemlig også pænt nysgerrig ang. dettet

Anmeld

24. november 2011

Gaia

Jeg følger også lige med og håber på at en masse anden. Gangs mødre vil stemme, så vi endnu i vente andengangs mødre, kan se hvad tendensen siger om end den nok er noget usikker og helt sikkert ikke statistisk holdbar..me ih alligevel så please afgiv din stemme for det er altså lidt spændende, hvem ved ske vi er en af de heldige der også føder til terminen ogikke går 14 dage over  

Anmeld

24. november 2011

helle85

bonnie81 skriver:

hej jeg er lidt nysgerrig jeg fødte 10 dage over tid først gang og nu her 2 gang er jeg lidt spændt på om det bliver før tid denne gang eller over tid igen hvordan gik jeres fødsler??

jeg har stemt født til tiden selvom det var dagen før tarmin.

den første fødsel tog ca 5 timer og 2 gang tog det kun et par timer, noget kun at lægge mig op på sengen før jeg fik presse veer

så hvis jeg nogen sinde skal have flere bliver det en hjemme fødsel

Anmeld

24. november 2011

nathja

jeg fødte i 36+5 første gang og 38+2 anden gang så  håber at baby nr. 3 kommer lidt før også..

Anmeld

24. november 2011

nathja

helle85 skriver:

jeg har stemt født til tiden selvom det var dagen før tarmin.

den første fødsel tog ca 5 timer og 2 gang tog det kun et par timer, noget kun at lægge mig op på sengen før jeg fik presse veer

så hvis jeg nogen sinde skal have flere bliver det en hjemme fødsel

kender jeg godt..begge mine fødsler tog 5 timer hver, men jeg tør ikke hjemmefødsel og har heller ikke pladsen til det.. og noget helt andet hvem skal gøre det svineri op bagefter? ikke her, vi tager på sygehuset og her 3 gang

Anmeld

24. november 2011

Sara.

bonnie81 skriver:

Hej :-)

Jeg fødte første gang uge 41+0....

Anden gang havde jeg det egentlig okay med at gå over tid. Det havde jeg jo prøvet... Og mente at have hørt at man går længst over tid som første gangs fødende... Så jeg fødte sikkert uge 40 + ? men i hvert fald ikke efter uge 41+0...

Endte så med at føde uge 41+5 og hold da op hvor var de sidste dage laaaange!

Håber du føder tættere på terminen denne gang.

:-)

Anmeld

24. november 2011

helle85

nathja skriver:

kender jeg godt..begge mine fødsler tog 5 timer hver, men jeg tør ikke hjemmefødsel og har heller ikke pladsen til det.. og noget helt andet hvem skal gøre det svineri op bagefter? ikke her, vi tager på sygehuset og her 3 gang

nu har jeg ikke planer om at få flere børn forløbig men jeg ville da også helst på syghuset at føde hvis det var men da jeg kun lige nået ind på syghuet  anden gang så tør jeg ikke tage chancen for så ender jeg med at føde på vejen også syntes jeg det er mere rart så at planlægge en hjemmefødel hvis det er også tage alt det andet med.

Anmeld

24. november 2011

Toshiba

bonnie81 skriver:

fødte 36+6 første gang

fødte 39+6 anden gang

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

bonnie81 skriver:

12 dage over termin for både nr 1 og nr 2.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.