Først et stort tillykke med den lille spire 
Vi stod selv i en lignenede situation for nogle måneder siden. Silas var lige blevet døbt og tre dage senere fandt vi ud af at jeg er gravid igen, med termin den 4. februar 2012. Silas bliver et år den 6. januar 2012, så der bliver omkring 13 måneder imellem dem.
Vi var også helt sikre på at vi skulle have en mere, men det var ikke lige planen at det skulle være lige nu.
Vi var også lidt nervøse for hvad familien ville sige, for vores økonomi var ikke lige den stærkeste på det tidspunkt, men vi blev nu forholdsvis hurtigt enige om at beholde barnet for vi kunne ikke få os selv til at vælge abort, når nu vi med 100 % sikkerehed vidste at vi ville have en mere på et tidspunkt. Skæbnen ville bare at det skulle være nu og ikke om et år som det ellers var planen 
Kan dog godt forstå at du måske føler dig lidt nede, for jeg er overbevist om at det bliver hårdt med sådan to små størrelser. Men i det lange løb er jeg sikker på det bliver rigtig dejligt for børnene 
Men tror bare du lige skal vænne dig til tanken, så finder du ud af at det hele nok skal gå. Sådan gjorde vi. Og familien var da sådan lidt: NÅ Allerede!!??!!?? Men udover det så glæder de sig lige så meget til at den lille kommer som de gjorde ved Silas
Anmeld