Cyklocapron - hurtig hjælp søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Filippa & Liva

Efter min tidligere tråd "kan simpelthen ikke finde ud af min krop" har jeg været indlagt på sygehuset pga. mine alt for kraftige blødninger.

Jeg blev scannet og scanningerne viste at alt skulle være helt ok med både livmoder, livmoderhals samt æggestokke efter fødslen.

Så overlægen kunne i det hele taget ikke forstå at jeg blødte så enormt meget som jeg gjorde/gør.

Jeg har nu fået recept på nogle piller som hedder Cyklocapron som skulle hjælpe med at reducere/stoppe blødningerne.

ER DER NOGLE HERINDE SOM HAR ERFARING MED DISSE PILLER?

Jeg fik anbefalet at tage disse piller og hjalp det ikke skulle jeg indlægges igen.

Hilsen en meget bekymret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Tona

BigBabyWish skriver:

Efter min tidligere tråd "kan simpelthen ikke finde ud af min krop" har jeg været indlagt på sygehuset pga. mine alt for kraftige blødninger.

Jeg blev scannet og scanningerne viste at alt skulle være helt ok med både livmoder, livmoderhals samt æggestokke efter fødslen.

Så overlægen kunne i det hele taget ikke forstå at jeg blødte så enormt meget som jeg gjorde/gør.

Jeg har nu fået recept på nogle piller som hedder Cyklocapron som skulle hjælpe med at reducere/stoppe blødningerne.

Jeg fik anbefalet at tage disse piller og hjalp det ikke skulle jeg indlægges igen.

Jeg har ingen erfaring med det, men ville ikke gå uden at give et kram  

Har du gjort opmærksom på at du var holdt med at bløde og så begyndte det igen og ligeledes at du lige er startet på p-piller?

Anmeld

24. november 2011

K&S

BigBabyWish skriver:

Jeg har tidligere fået dem i forbindelse med nældefeber og allergiske reaktioner - min mund hævede, hvis jeg spiste noget, jeg ikke kunne tåle - men det er jo et præparat, der hæmmer at størknet blod opløses

Anmeld

24. november 2011

Filippa & Liva

Amandas-mor skriver:

Jeg har ingen erfaring med det, men ville ikke gå uden at give et kram  

Har du gjort opmærksom på at du var holdt med at bløde og så begyndte det igen og ligeledes at du lige er startet på p-piller?

Ja, det gjorde jeg lægerne opmærksomme på så det ved de heldigvis godt. Men jeg er da noget forvirret for min egen læge mente at jeg skulle holde en uges pause fra p pillerne mens lægen på sygehuset igår mente at jeg skulle fortsætte med p pillerne for ikke at lave endnu mere kuk i systemet.

Så jeg gør som lægen på sygehuset har anbefalet mig og så håber jeg da virkelig snart at jeg ikke skal bløde så voldsomt mere.

Tusind tak for krammer!

Anmeld

24. november 2011

Filippa & Liva

K&S skriver:

Jeg har tidligere fået dem i forbindelse med nældefeber og allergiske reaktioner - min mund hævede, hvis jeg spiste noget, jeg ikke kunne tåle - men det er jo et præparat, der hæmmer at størknet blod opløses

Okay, hvordan kan det være at du har fået dem i mod nældefeber?

troede kun at det var piller som hjalp mod kraftige blødninger.

Anmeld

24. november 2011

K&S

BigBabyWish skriver:

Okay, hvordan kan det være at du har fået dem i mod nældefeber?

troede kun at det var piller som hjalp mod kraftige blødninger.

Hævelsen i min mund skyldtes at blodet løb dertil pga. den allergiske reaktion, så for at kunne minimere hævelsen, skulle jeg skynde at tage en tablet, så blodet ikke kunne nå at opløses så meget - giver det mening?

Anmeld

24. november 2011

Filippa & Liva

K&S skriver:

Hævelsen i min mund skyldtes at blodet løb dertil pga. den allergiske reaktion, så for at kunne minimere hævelsen, skulle jeg skynde at tage en tablet, så blodet ikke kunne nå at opløses så meget - giver det mening?

Ah, på den måde.

Men hjalp de så hurtigt på dig?

Anmeld

24. november 2011

Sujan

Jeg har taget cyklokapron ved hver mens de sidste 5 år da jeg er bløder.. hvad vil du vide? de virker hurtigt men pas på med at tage for mange, da blodet så kan klumpe... Ja ikke særlig lækkert, men sådan er det

Anmeld

24. november 2011

K&S

BigBabyWish skriver:

Ah, på den måde.

Men hjalp de så hurtigt på dig?

Jo hurtigere jeg tog dem, jo mindre blev hævelsen :-) 

Anmeld

25. november 2011

Filippa & Liva

K&S skriver:

Jo hurtigere jeg tog dem, jo mindre blev hævelsen :-) 

Godt at høre, de lader også til at hjælpe hurtigt her så det er jo bare dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.