Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Og forresten skøn dreng Glemte jeg helt i farten
Og forresten skøn dreng Glemte jeg helt i farten
Din søn er delme også lækker da
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1 eller 2 i sort/hvid.
Så er der bestilt 4 af nummer 1 og 4 af nummer 2 og 1 af nummer 4. Og så et stort af nummer 1 og to til os selv
Så mange tak for hjælpen alle sammen
annec skriver: Vi har været nede og få taget billeder af Sebastian. Det skal lige siges at der ikke er redigeret på dem endnu, der bliver fjernet hænder og sådan Men det er meningen at det skal gives i julegave fra Sebadtian af til alle bedste og olde forældrene Men hvilket et syntes du er bedst, og hvorfor? Skal det være i farve eller sort/hvid?
Vi har været nede og få taget billeder af Sebastian. Det skal lige siges at der ikke er redigeret på dem endnu, der bliver fjernet hænder og sådan
Men det er meningen at det skal gives i julegave fra Sebadtian af til alle bedste og olde forældrene
Men hvilket et syntes du er bedst, og hvorfor? Skal det være i farve eller sort/hvid?
Jeg har stemt nummer 1 Han er nu en skøn dreng på alle billederne
Barnepigen skriver: Jeg har stemt nummer 1 Han er nu en skøn dreng på alle billederne
Mange tak
michelledam skriver: Jeg synes helt klart billede nr 1 og jeg synes det skal være sorthvid.
Jeg synes helt klart billede nr 1 og jeg synes det skal være sorthvid.
Det er også bestilt
Slott skriver: Uh det er svært er vild med dem alle men synes specielt godt om 1 og 4
Uh det er svært er vild med dem alle men synes specielt godt om 1 og 4
Tak Har bestilt nogen af nummer 1 & 2, og et enkel af nummer 4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128