udd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

nogen herinde der arbejder som som social og sundhedshjælper? og hvor meget tjener man på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

come2

jeg havde en 28 timers aftenvagt og fik ca 13.500 udbetalt.

da jeg var i dagvagt 37 timer fik jeg ca. 11.000 - 12.000 udb

Anmeld

24. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

come2 skriver:

jeg havde en 28 timers aftenvagt og fik ca 13.500 udbetalt.

da jeg var i dagvagt 37 timer fik jeg ca. 11.000 - 12.000 udb

Mh lyder rigtig fint! og kan du anbefalde det er godt at have kørekort under denne uddannelse ?

Anmeld

24. november 2011

come2

Men det kommer jo også meget an på ens fradrag og tillæg, hvis man arbejder weekender og helligdage.

Det er jo altid en fordel at have kørekort hvis man er i den udekørende gruppe, med mindre man har cykel ruten

arbejdet er ikke lige mig, man skal være meget psykisk robust for det. Men enten kan man lide det. eller også kan man ikke;O)

Anmeld

24. november 2011

come2

snkker vi løn under uddannelsen? eller er det generelt hvad lønnen er som uddannet?

Anmeld

24. november 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

lønnen kan være forskellig fra kommune til kommune, men det er omkring 11000-12000 kr. man for udbetalt.

ellers tjek foa.dk, der står løntrin.

Der hvor jeg har arbejdet, har der ikke været kommunebiler til rådighed til elever i starten af mit arbejde der ude. Det er der dog kommet nu, men det er meget forskelligt fra sted til sted. Men helt klart en fordel og have kørekort.

Anmeld

24. november 2011

sandradee

det kommer jo os an på om du er på plejehjem el hjemmehjælper, for på plejehjem skal du ikke bruge kørekort!

Man lever helt sikkert højt på div. tillæg og hvis du arbejder som vikar kan man jo tjene lige så meget som man ønsker!!!!

Anmeld

24. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

come2 skriver:

Men det kommer jo også meget an på ens fradrag og tillæg, hvis man arbejder weekender og helligdage.

Det er jo altid en fordel at have kørekort hvis man er i den udekørende gruppe, med mindre man har cykel ruten

arbejdet er ikke lige mig, man skal være meget psykisk robust for det. Men enten kan man lide det. eller også kan man ikke;O)

er det hårdt arbejde ? eller svær ?

Anmeld

24. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

come2 skriver:

snkker vi løn under uddannelsen? eller er det generelt hvad lønnen er som uddannet?

hvad lønnet er efter udd.

Anmeld

24. november 2011

come2

Det er meget hårdt arbejde synes jeg.

Både fysisk og psykisk

Man skal ihvertfald være god til ikke at tage arbejdet med hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.