Ja, jeg læste lige jeres 2 mdrs opdatering i går og tænkte: wtf!? Da jeg så at jeres i snit bruger 62-68, for vi bruger stadig kun 56 i det meste pånær bukser - og dét er mest pga længden og ikke så meget bredden. Tog ham så på badevægten med manden i går, og der sagde den 4,4 kg, hvor han altså vejede 4750 for små 5 uger siden. Og ganske rigtigt, så vejede SP ham til 4,4 nu her. Hun spurgte først, om jeg havde bemærket, at han har været urolig eller lign. nu, hvor han sådan har tabt sig. Det måtte jeg jo sige nej til, og da hun havde været her i en time, sagde hun også: kan altså godt forstå, at du intet har bemærket, så godt tilpas han er! Vi blev sådan rost, og hun spurgte også, om vi intet andet gjorde end at snakke med ham, da han var SÅ god til øjenkontakt og smil, åh hvor det gør godt at høre, at ens struktureret dag bare er så fin, og at jeg har en fantastisk moderinstinkt, sådan som jeg kan mærke ham og hans behov. Nu skal vi så have noget vægt på vores lille grillkylling, så vi tager lige en periode med 100 ml mme om dagen og så lægge ham til mig, selv når han ikke be'r om det

og så skal jeg til åben hus næste torsdag, hvor min SP er der, og så skal vi bare vise hende, at min lille grillkylling også kan blive en elastikbaby

bare lige en lidt rodet opdatering fra hende, som altså stadig er her, men computerens skærm har en løs forbindelse, så har kun mobilen. Kram til jer alle! Ps Han døjer normalt ikke med maven, men skal jeg frygte det, når han begynder lidt på mme? Det er jo kun 100 ml
Anmeld