diana, hvordan går det....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2009

eliasogmor

noget nyt......???? venter spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

Cris

Hmmmm, ingen svar?... Det kunne være at hun er i gang nu...

Anmeld

19. februar 2009

Diana...

Jeg er lige her, jeg har bare lige sovet lidt og har ikke så meget overskud lige nu der ikke sket noget endnu der er nu 10 min mellem og de er blevet kraftiger og går om i lænden og helt ned i numsen og lår og spænder.

Knus diana

Anmeld

19. februar 2009

heaven

Jeg er lige her, jeg har bare lige sovet lidt og har ikke så meget overskud lige nu der ikke sket noget endnu der er nu 10 min mellem og de er blevet kraftiger og går om i lænden og helt ned i numsen og lår og spænder.

Knus diana

hold ud.... du er snart moar det lyder meget som om du snart for alvor er igang... jeg krydser, spændende!!!

Jannie

Anmeld

19. februar 2009

eliasogmor

Diana/Claus skriver:

Knus diana

er det sådan nogle veer der gør virkelig av....vil bare lige sige at da jeg skulle føde havde jeg ingen regelmæssige av veer..og da jeg kom på fødegangen , var han godt på vej ud.......så håber det er snart.....

Anmeld

19. februar 2009

Loggidut

Diana/Claus skriver:

Knus diana

Jammen søde, så vil jeg da lige ønske dig rigtig god arbejdslyst!

stor knus og mnge tanker til dig!

Anmeld

19. februar 2009

Cris

Ja, god arbejdslyst!!! Tænk på nutiden, bliv ens med din krop og tænkt ikke så meget, om der er gået for lang tid, om hvor meget du skal igennem og så videre. Hvis du gør det, så ville du klare det fint!!!! Jaaaaaa, han er på vej!!!! Og husk, at I skal have mad i køleskabet, klart til at varmes! Man bliver godt nok sulten efter fødslen!!!! Hvis ikke, send din kæreste at købe pizza, den kan varmes i ovenen. Du bliver rigtigt stærk, du er sej og du vil snart hilse på din søn! Et nyt liv for jer allesammen! Deeeeejligt!

Gud, i de sidste dag, mens jeg har tænkt på din fødsel og læst de andre indlæg, har jeg fået helt vild lyst til at gøre det igen! Måske er der flere, som også har haft det samme!

Anmeld

19. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Knus diana

AIII haha... Jeg havde ikke set det her indlæg, før jeg havde lavet en bookmaking på dig, ... jeg skrev kl. 720 i morgen tidlig... Mmm.. Måske skulle man justere sit bud lidt?

GOD arbejdslyst!!!

KRAM

Anmeld

19. februar 2009

majhan11

Diana/Claus skriver:

Knus diana

uhhh tænker meget på dig søde......nu sker det endelig og du skal se din dejlige dreng

stort kram og varme tanker til dig smukke

Anmeld

19. februar 2009

Mie A

Held og lykke med det hele - der venter dig en stor oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.