Hvordan går det med motivationen (Kur/Motion)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Tynen

Må ærligt indrømme at luften er gået en smule (MEGET!!) af ballonen her på det sidste!

Har kun været afsted 2 gange på 2 uger - IH det kan mærkes/ses!
Har virkelig også bare givet den gas med popcorn, flødeboller, slik, chokolade - Ja, you name it!
Jeg har været fuldstændig ude af kontrol!
Nu gik det ellers lige så godt!

Besluttede mig i går for at NU skulle det være slut!.. Lige indtil min søster ringede og spurgte om jeg ville komme over og have et stykke othello-lagkage.. Eller 3!:S

Jeg har ingen selvkontrol mere - Var ellers så god til at komme op og træne hver 2. dag og nu har jeg nærmest givet op!

Hvordan går det med jer?
Falder I også nogle gange i big time og over længere tid!

Trine - Nu preggy-look-a-like.. Igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Sille

Jeg er stoppet helt med kuren.. motivationen er der bare ikke.. så nu spiser jeg bare sundt og ikke så meget kulhydrat og jeg har da heller ikke taget de 5 kg jeg havde tabt, på igen... men mangler jo stadig maaaaaaaaaange kg så lidt trist..

Og motionen.. altså jeg har hele tiden været realistisk og sagt at to gange om ugen var det jeg ku holde.. men de sidste to uger er det også kun blevet til én gang pr uge.. jo mindre man er afsted jo mee daler motivationen syns jeg.. jo sværere har jeg ved at komme afsted..
Nu har jeg fanme også trykket e ribben på en af maskinerne.. av av.. og bittert da lægen sagde ta jeg sku passe på.. så nu har jeg både en livmoder der hænger, et ribben der er trykket og ja så al det andet der hænger.. :))

-sille

Anmeld

3. marts 2008

bette

åhh trine kender det alt alt for godt
vi har en regl med at vi kun må spise slik om lørdagen.. men både fredag lørdag og søndag åd vi slik.. altså...
men løbetræner 3 gange i ugen og går til ridning 1 gang og styrketræner 1 gang.. så det er ikke fordi jeg ikke laver noget..
kom dog ikke afsted idag... fyyhhhaaa
men jeg skulle lige lege handykvinde herhjemme.. har bestilt vaskemaskine.. så det skal jo ordnes.. skulle hive et skab ud i køkkenet hvilket viste sig at være en del besværligt..
men tja jeg taber mig langsomt.. lige pt står vægten dog stille..
men skal nok komme efter den

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

motivation...hvad fanden er det?

lol...aj det gas...altså jeg lå kuren lidt på hylden da i var her...og har besluttet mig for den er på hylden indtil alle de her fødselsdage vi skal holde her i marts er overstået...men så erjeg da på igen...skal da være en nymfe til mit bryllup...så jeg har ikke opgivet...holder bare lige en lille pause i nogle dage...8D

Anmeld

3. marts 2008

ivfmarie

Ja, nu kommer der et adder-badder indlæg fra en total overskudsmor!!

Jeg holder "kuren" max... jeg motionerer og spiser sundt (og meget mindre).

Og det bedste er at det kan ses! YES YES!! jeg smutter lige i mine gamle str 40 - og jeg har endda været i en 38 der kunne spændes!! Jeg har købt et månedskort til motionscentret, så skal den lige ha en skalle inden jeg skal i "pænt" tøj hver dag når jeg skal arbejde.
I dag har jeg sgu ovenikøbet fået hevet manden med til en omgang squash - FOR FEDT OG PISSESJOVT!!!

Og til i andre vatpikke! Hop lige op på hesten og kom ind i kampen! Man har det SÅÅÅÅ godt med sig selv efter en dag med motion og god, sund mad!

Marie - smækker-lækker mummy (ja ja alt med måde 8D)

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

Og til i andre vatpikke! Hop lige op på hesten og kom ind i kampen! Man har det SÅÅÅÅ godt med sig selv efter en dag med motion og god, sund mad!

Ja, ja skal nok!!

Det var sgu et spark i røven der ville noget!! (C)

Jeg MÅ derned igen - Det er bare blevet en ond cirkel!

Jeg vil osss´være corny-fit-for-fight!!

Trine

Anmeld

3. marts 2008

Sille

ivfmarie skriver:

Ja, nu kommer der et adder-badder indlæg fra en total overskudsmor!!

Jeg holder "kuren" max... jeg motionerer og spiser sundt (og meget mindre).

Og det bedste er at det kan ses! YES YES!! jeg smutter lige i mine gamle str 40 - og jeg har endda været i en 38 der kunne spændes!! Jeg har købt et månedskort til motionscentret, så skal den lige ha en skalle inden jeg skal i "pænt" tøj hver dag når jeg skal arbejde.
I dag har jeg sgu ovenikøbet fået hevet manden med til en omgang squash - FOR FEDT OG PISSESJOVT!!!

BLADR BLADR......:)

Ej det sgu flot ivf... hvor meget har du tabt dig?

-sille - Langt fra en str 38................ (men heldigvis da gået et par str ned.. hurra...)

Anmeld

3. marts 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Ja, ja skal nok!!

Det var sgu et spark i røven der ville noget!! (C)

Jeg MÅ derned igen - Det er bare blevet en ond cirkel!

Jeg vil osss´være corny-fit-for-fight!!

Trine

Godt så!

Jeg ser det jo også lidt som en investering i min fremtid med ungerne! En dag med sund livstil, giver en dag længere i den sidste ende :D.
Men det er sgu da lækkert når en "kur" (det er jo nærmere en livsstilsændring) giver pote - det er motiverende i sig selv!

Marie - der hepper på jer - come ooooon

Anmeld

3. marts 2008

sttina

Jeg hepper også på jer.. Kan i så komme igang.. Det sværeste skrid er faktisk det første.. Prøv at tænke tilbage på hvro meget energi og glæde i rent faktisk havde mens man spiste sundt og fik rørt sig.. Jeg kan med det samme mærke at hvis maden har været for tung eller fed så er motivationen til motion oz det mindre..
Og så husk på at fordi man er faldet lidt i vandet behøver man ikke at drukne.. Nå det er bare over til kanten og så op igen..

For som Marie skriver så er det en investering i vores fremtid med ungerne

Det var opsangen herfra

Sttina som stadig er i fuld gang og har super meget motivation (pudser lige glorien :D)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.