Hue/Hjelm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2011

SaNiNa

Hvad har jeres på når i er ude.

Lige nu har Naia kun en Hjelm på, men syntes den er ved at være for tynd og syntes heller ikke den som sådan holde hele hende hovede varmt nok så nu jeg på udkig efter en lækker helhue.

Men de er jo stort set udsolgte allesteder desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Kofoed.

Vi bruger stadig kun hjelm, men har købt en til halsen, når det bliver frost. Men hun sover kun udenfor når vi besøger mine forældre eller lign, derhjemme sover hun i forgangen, der er omkring de 10-15 grader.

Hun sveder også i hjemlen, hun er MEGET varm.

Anmeld

24. november 2011

Ka+Ma=Be

Sorry, men hjelm?? Her bruger vi hue Og der er også hætte/hue på alle hans køredragter. Han er rigtig varm, men jeg synes det er for koldt uden hue.

Anmeld

24. november 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Sorry, men hjelm?? Her bruger vi hue Og der er også hætte/hue på alle hans køredragter. Han er rigtig varm, men jeg synes det er for koldt uden hue.

En hjelm er sådan en af de der "huer" man binder under hagen og så er de ikke ret tykke i stoffet..

Vi bruger også hjelm her, for der er ekstra hue på alle hans køredragter, så det er mere end rigeligt, han får det tit lidt for varmt, Frej er også et meget varmt barn.. 

Anmeld

24. november 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

En hjelm er sådan en af de der "huer" man binder under hagen og så er de ikke ret tykke i stoffet..

Vi bruger også hjelm her, for der er ekstra hue på alle hans køredragter, så det er mere end rigeligt, han får det tit lidt for varmt, Frej er også et meget varmt barn.. 

Ahh på den måde  

Dem bruger vi slet ikke. Jeg kan ikke have at de skal bindes under hans hage  hehe

Anmeld

24. november 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Ahh på den måde  

Dem bruger vi slet ikke. Jeg kan ikke have at de skal bindes under hans hage  hehe

Hehe lige præcis...

Jeg synes også det var træls i starten, men jeg binder dem bare rimelig løst og nu har jeg efterhånden vænnet mig til at bruge dem..

Anmeld

24. november 2011

Sifling

Vi har sådan en økologisk silke hue/hjelm der bare har en lang lykke under, så den skal ikke bindes og så har han så hætten fra hans dragt ud over

Anmeld

25. november 2011

SaNiNa

Tak for jeres svar piger

Det fordi jeg overvejer om Naia skal have en helhue/elefanthue hun skal under allesomstændigheder have en til vi skal til norge om 2 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.