Veninder på fyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2011

babyone

Hejsa, Er tilflytter til fyn for nogle år siden, men omgangskresen befinder sig primæert på den jyske muld jord. Jeg er tidlig i min graviditet, og søger derfor andre i samme lykkelige omstændigheder.

Til hyggeligt sammenvær, cafe ture, shopping mm.Ville gerne starte til graviditets yoga, måske andre også har overvejet det, så var det da en god start at samles om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Camilla <3

Ærgerligt du bor på Fyn nu, der kommer jeg fra. men flyttede over til min kæreste

Anmeld

24. november 2011

babyone

ja men sønderborg er nu og skøn, har selv boet der, og svigerfamilien og en del venner bor der. Ja så kommer der skam endnu, blandt andet imorgen

Anmeld

12. december 2011

LeneKE

babyone skriver:

Hejsa, Er tilflytter til fyn for nogle år siden, men omgangskresen befinder sig primæert på den jyske muld jord. Jeg er tidlig i min graviditet, og søger derfor andre i samme lykkelige omstændigheder.

Til hyggeligt sammenvær, cafe ture, shopping mm.Ville gerne starte til graviditets yoga, måske andre også har overvejet det, så var det da en god start at samles om

Hvor på Fyn bor du?

Anmeld

13. december 2011

babyone

Hejsa, er fra 5471, ikke langt fra Bogense. Så lige på din profil, og dit postnummer kan da ikke være langt herfra

Og kan se du har termin lige om snart, puha hvor spændende

Er det hele eller forløbet godt??

Anmeld

15. december 2011

pemiro

babyone skriver:

Ih hvor det lyder hyggeligt.
Jeg kunne bestemt godt være interesseret. Kunne godt bruge nogle
Veninder der er gravide så man kan snakke om sådanne ting også udover alt andet..

Jeg bor i odense, du skal være velkommen til at skrive et privat brev herinde hvis du er interesseret ved ikke om jeg er for ung? Er 23, fylder 24 i januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.