Regntøjet hvilke mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Pinkrose

Ja som overskriften lyder hvilke mærke regntøj vil i anbefale ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Maja88

vi har overtaget noget MOLO. så det må de blive her

Anmeld

23. november 2011

Marco2

Vi har altid brugt IdaT's regntøj. Det har vi i forskellige størrelser til Emily så det overtager Smilla. Det har vi været rigtig glade for. Selvom Emily har brugt det virker det næsten som nyt efter en tur i vaskemaskinen.

Og så kan det ofte købes til nedsat pris ude i Ønskebørn i CityVest.

AG

Anmeld

23. november 2011

piadas

Vi har ikke noget, og jeg har heller ikke planer om at købe noget til hende....

Det bliver vist først til næste år, for det er jo alligevel ved at være flyverdragt-tid. Pt. bruger hun termotøj med en uldsweater inden under. Så må vi se til foråret, om det bliver nødvendigt med noget der!

Anmeld

24. november 2011

DK

Richard har regntøj fra MeToo som jeg synes er mega lækkert. Det er ikke sådan "plastik-pose"-agtigt, men tykt og godt.

Han har det i str. 80 men det er meget stort i det, og jeg satser bestemt på at han stadig passer det til foråret (naiv, hvem? mig?)

Anmeld

24. november 2011

Mettemus

Der er tilbud på regntøj fra IdaT på deres hjemmeside - sat ned til 199 fra 499 kr.

Anmeld

25. november 2011

Pinkrose

DK skriver:

Richard har regntøj fra MeToo som jeg synes er mega lækkert. Det er ikke sådan "plastik-pose"-agtigt, men tykt og godt.

Han har det i str. 80 men det er meget stort i det, og jeg satser bestemt på at han stadig passer det til foråret (naiv, hvem? mig?)

Ja altså har os set på det fra meToo og det virker nemlig lækker men er meget i tvivl ang str de hedder jo 80 90 og Sophia bruger 80 i normalt tøj og er 76 lang og det sku jo gerne du til foråret men 90 virker os stort da det gælder fra86-92. Men er det stadig for stort til Richard ? 

Anmeld

25. november 2011

DK

Denisep skriver:

Ja altså har os set på det fra meToo og det virker nemlig lækker men er meget i tvivl ang str de hedder jo 80 90 og Sophia bruger 80 i normalt tøj og er 76 lang og det sku jo gerne du til foråret men 90 virker os stort da det gælder fra86-92. Men er det stadig for stort til Richard ? 

Jeg kan prøve ham på det i morgen! Altså det skal vel passe fra 80 op til 90? cirka?

Men da han havde det på sidst var det rigeligt stort. Men jeg prøver det på ham i morgen og måler ham også lige. Så får du helt opdaterede data 

Anmeld

25. november 2011

Pinkrose

DK skriver:

Jeg kan prøve ham på det i morgen! Altså det skal vel passe fra 80 op til 90? cirka?

Men da han havde det på sidst var det rigeligt stort. Men jeg prøver det på ham i morgen og måler ham også lige. Så får du helt opdaterede data 

Hvor du sød mange tak  

Anmeld

27. november 2011

DK

Jeg har lige prøvet det på Richard nu. Ærmerne når præcis ud over hans fingerspidser og der er ca. 4 cm ekstra i benene. Og så er stropperne over ryggen endda helt strammet op, dvs. man vil kunne hente flere cm ved at sænke dem.

Men han passer det nu/kan sagtens bruge det nu. Der er jo elastik i ærmer/ben, og når de er trukket op over hænder/fødder er det et sæt der passer. Men jeg er helt sikker på at han stadig passer det om 6-8 cm.

Richard er nu 78 cm og vejer 10,8 kg. Målt i går.

Så hvis jeg var dig ville jeg ikke købe str. 90, men str. 80. Det hedder jo også i Me too, str. 80, 12-18 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.