Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var til mit andet læge besøg idag. Hvor lægen sagde den bette allerede stod fast. Og har rigtig mange smerter i mit bækkent og mens lignede smerter.
Er det ikke lidt tidligt eller er det bare mig
Det er barn nummer 4 jeg venter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så vidt jeg ved, så kan barnet sagtens sætte sig fast tidligt - for senere at "gå løs" igen.
Lillepigen her satte sig fast i uge 27, (blev også indlagt pga fødsel i uge 27, men lægerne stoppede det 3 gange) .. Men er i uge 30+1 nu og hun sidder stadig fast ! .. Så ved ikke om det er tidligt ..
jeanett 26 skriver: Jeg var til mit andet læge besøg idag. Hvor lægen sagde den bette allerede stod fast. Og har rigtig mange smerter i mit bækkent og mens lignede smerter. Er det ikke lidt tidligt eller er det bare mig Det er barn nummer 4 jeg venter.
Her har bebs stået i hovedstilling lige så lang tid, og også fast ca. samme periode. Har ikke født endnu og er 39+0. Er så førstegangsfødende, og ved det kan være en del anderledes fra flergangsfødende. Men måske du så føder før termin?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128