Den bette står fast allerede 31+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2011

jeanett 26

Jeg var til mit andet læge besøg idag. Hvor lægen sagde den bette allerede stod fast. Og har rigtig mange smerter i mit bækkent og mens lignede smerter.

Er det ikke lidt tidligt eller er det bare mig

Det er barn nummer 4 jeg venter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Ranarupta

Så vidt jeg ved, så kan barnet sagtens sætte sig fast tidligt - for senere at "gå løs" igen.

Anmeld

23. november 2011

Witt

Lillepigen her satte sig fast i uge 27, (blev også indlagt pga fødsel i uge 27, men lægerne stoppede det 3 gange) .. Men er i uge 30+1 nu og hun sidder stadig fast ! .. Så ved ikke om det er tidligt ..

Anmeld

23. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

jeanett 26 skriver:

Jeg var til mit andet læge besøg idag. Hvor lægen sagde den bette allerede stod fast. Og har rigtig mange smerter i mit bækkent og mens lignede smerter.

Her har bebs stået i hovedstilling lige så lang tid, og også fast ca. samme periode. Har ikke født endnu og er  39+0. Er så førstegangsfødende, og ved det kan være en del anderledes fra flergangsfødende. Men måske du så føder før termin? 

Anmeld

23. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

jeanett 26 skriver:

Her har bebs stået i hovedstilling lige så lang tid, og også fast ca. samme periode. Har ikke født endnu og er  39+0. Er så førstegangsfødende, og ved det kan være en del anderledes fra flergangsfødende. Men måske du så føder før termin? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.