Pigetøj str. 92 fra H&M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.166 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Zeus

Hej

Cajsa er størrelse 86 nu, og skulle gerne være det de næste 4-5 mdr

Men jeg ville høre om der var nogen herinde, der ligesom os køber det meste tøj i H&M, og som evt bruger 92 nu, som vi kunne overtage tøjet fra? Eneste krav er, at det ikke må være hullet/laset.. Og det behøver selvfølgelig ikke være hele garderoben, men gerne det meste

Prisen kan vi jo snakke om, når den tid kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Piva

Zeus skriver:

Hej

Cajsa er størrelse 86 nu, og skulle gerne være det de næste 4-5 mdr

Men jeg ville høre om der var nogen herinde, der ligesom os køber det meste tøj i H&M, og som evt bruger 92 nu, som vi kunne overtage tøjet fra? Eneste krav er, at det ikke må være hullet/laset.. Og det behøver selvfølgelig ikke være hele garderoben, men gerne det meste

Prisen kan vi jo snakke om, når den tid kommer

Jeg har noget str 92 liggende - min er i 98 nu nemlig. Skal jeg kigge hvad der er?

Anmeld

25. november 2011

Zeus

Piva skriver:

Jeg har noget str 92 liggende - min er i 98 nu nemlig. Skal jeg kigge hvad der er?

Hej

Vi skal ikke bruge tøjet før om de der 4-5 mdr, det var derfor jeg håbede at jeg kunne fange en, som brugte den størrelse nu

Hvor længe plejer du at gemme tøjet?

Anmeld

25. november 2011

Piva

Zeus skriver:

Hej

Vi skal ikke bruge tøjet før om de der 4-5 mdr, det var derfor jeg håbede at jeg kunne fange en, som brugte den størrelse nu

Hvor længe plejer du at gemme tøjet?

Indtil det bliver solgt  Kan ikke huske hvor meget jeg har, men har da noget.

Anmeld

25. november 2011

Zeus

Piva skriver:

Indtil det bliver solgt  Kan ikke huske hvor meget jeg har, men har da noget.

Er det meget tøj du har, og er det fra H&M?
Jeg købte nemlig en pigepakke på et tidspunkt, og jeg kunne ærlig talt ikke lide det meste af tøjet da jeg så det rigtigt.. Vi køber stort set det hele i H&M, bortset fra overtøjet, det er mere derfor

Anmeld

25. november 2011

Piva

Zeus skriver:

Er det meget tøj du har, og er det fra H&M?
Jeg købte nemlig en pigepakke på et tidspunkt, og jeg kunne ærlig talt ikke lide det meste af tøjet da jeg så det rigtigt.. Vi køber stort set det hele i H&M, bortset fra overtøjet, det er mere derfor

noget er fra HogM, name it og andet.

Anmeld

25. november 2011

Zeus

Piva skriver:

noget er fra HogM, name it og andet.

Jeg tror jeg venter og ser, om der kommer nogen som bruger 92 nu, og hvor vi forhåbentlig kan overtage det meste af garderoben på én gang.. Men ellers tusind tak for henvendelsen 

Anmeld

25. november 2011

Piva

Zeus skriver:

Jeg tror jeg venter og ser, om der kommer nogen som bruger 92 nu, og hvor vi forhåbentlig kan overtage det meste af garderoben på én gang.. Men ellers tusind tak for henvendelsen 

ok

Anmeld

25. november 2011

mil-ka

Jeg køber mest i H&M til min datter.. Jeg skriver til dig imorgen hvad jeg har i str. 92, da ja kigge i hendes skabet.. Kan sende billeder til e-mail..

Anmeld

26. november 2011

Zeus

mil-ka skriver:

Jeg køber mest i H&M til min datter.. Jeg skriver til dig imorgen hvad jeg har i str. 92, da ja kigge i hendes skabet.. Kan sende billeder til e-mail..

Okay, du kan bare sende en pm, så sender jeg lige min mail tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.