Vægttabet :) + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. november 2011

bobbles

jep vi siger nu -8,3 kg. vil lige prøve at lægge 3 billeder ud, og så se om der er nogen der kan se en forskel ( det sidste billede har jeg selv lige taget) for det synes jeg selv at jeg kan, har stadig for mange kilo på kroppen men synes klart det går den rigtige vej   og startede med at prøve at tabe mig den 19 september..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

1990h

Frøken Christiansen skriver:

jep vi siger nu -8,3 kg. vil lige prøve at lægge 3 billeder ud, og så se om der er nogen der kan se en forskel ( det sidste billede har jeg selv lige taget) for det synes jeg selv at jeg kan, har stadig for mange kilo på kroppen men synes klart det går den rigtige vej   og startede med at prøve at tabe mig den 19 september..

kan man sagtens se

Anmeld

23. november 2011

bobbles

Hansen1990 skriver:

kan man sagtens se

Anmeld

23. november 2011

MSM

Hvor er det bare flot!! Du må godt være stolt af dig selv

Anmeld

23. november 2011

bobbles

MSM skriver:

Hvor er det bare flot!! Du må godt være stolt af dig selv

hehe tak  jeg er virkelig os så stolt af mig selv, og tænk hvad en ændring i min kost og motion kan gøre på 2 måneder, og har ellers set ud som på det første billede i mange år, men fik bare nok af at kigge på den tykke mave, og havde ligesom aftalt med mig selv at jeg skulle tage mig 31 kg efter jeg fødte mit andet barn, og nu er der jo røget 8,3 kg så det går den rigtige vej..

Anmeld

23. november 2011

Dot D

Flot gået, og man kan sagtens se det

Anmeld

23. november 2011

bobbles

Dot D skriver:

Flot gået, og man kan sagtens se det

Anmeld

23. november 2011

morethanperfect

Vær stolt af dig selv ! Det kan man sagtens se !   

Anmeld

23. november 2011

bobbles

morethanperfect skriver:

Vær stolt af dig selv ! Det kan man sagtens se !   

Anmeld

23. november 2011

FrkLarsen

Man kan SÅ TYDELIGT se en forskel!! 

Jeg startede vægttab d. 16 september og har smidt 9kg indtil videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.