Hvornår kan man se kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.945 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. november 2011

samantha1986

Jeg er i morgen 12+4 uger henne og skal til nf scanning. vil man allerede der kunne se kønnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

mkb123

samantha1986 skriver:

Jeg er i morgen 12+4 uger henne og skal til nf scanning. vil man allerede der kunne se kønnet?

til min NF fik vi at vide, at kønnet selvfølgeligt var "bestemt" men det ikke kunne siges med sikkerhed.. Derfor vil de ikke sige noget, fordi der er for stor risiko - ud fra scanningen - ikke at sige det rigtige 

Anmeld

23. november 2011

samantha1986

mkb123 skriver:

til min NF fik vi at vide, at kønnet selvfølgeligt var "bestemt" men det ikke kunne siges med sikkerhed.. Derfor vil de ikke sige noget, fordi der er for stor risiko - ud fra scanningen - ikke at sige det rigtige 

Ja okay. Havde godt læst at kønnet skulle være bestemt. men skal nok ikke sætte næsen op efter at få kønnet at vide allerede så.

Anmeld

23. november 2011

Muffinmus

Kommer an på flere ting...kun omkring 2-3 procent får oplyst køn ved nf og det er næsten 50/50 chance....min nf viste intet absolut. Men var ti kønsscanning 14 dage senere og der kunne man lige netop se det, altså i uge 15.

Anmeld

23. november 2011

samantha1986

MariaE skriver:

Kommer an på flere ting...kun omkring 2-3 procent får oplyst køn ved nf og det er næsten 50/50 chance....min nf viste intet absolut. Men var ti kønsscanning 14 dage senere og der kunne man lige netop se det, altså i uge 15.

Ja okay. så er det jo ikke til at sige. Så bliver det jo bare en overraskelse i morgen om de kan fortælle det eller ej.

Anmeld

23. november 2011

twinny

Vi fik det afvide til NF.. og det var rigtigt..

Anmeld

23. november 2011

samantha1986

twinny skriver:

Vi fik det afvide til NF.. og det var rigtigt..

Ej er godt nok spændt på om vi så kan være så heldige som dig

Anmeld

23. november 2011

EKBJ

samantha1986 skriver:

Jeg fik ikke kønnet at vide, og jeg var 13+0.. jeg måtte vente.. er nu 16+1 og skal vente til jeg er midt i 20. uge.. 

Anmeld

23. november 2011

Truddi

Jeg fik af vide at vi fik en pige til NF- der var jeg i uge 13+1 .... :-)

Og det passede, har næsten lige været til kønsscanning. Spurgte sygeplejersken til NF om hun turde give et bud, og det gjorde hun så.... :-) Bare prøv at spørge når det er.

Anmeld

23. november 2011

samantha1986

Truddi skriver:

Jeg fik af vide at vi fik en pige til NF- der var jeg i uge 13+1 .... :-)

Og det passede, har næsten lige været til kønsscanning. Spurgte sygeplejersken til NF om hun turde give et bud, og det gjorde hun så.... :-) Bare prøv at spørge når det er.

Okay det må jeg gøre. for tror ikke min nysgerrighed kan vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.